معاونت امداد و تعمیرگاه مرکزی بم خودرو بیان داشت:

افزایش 20 درصدی خدمات امداد نوروزی

معاونت امداد و تعمیرگاه مرکزی بم خودرو گفت: خدمات امدادی در سال جاری حدود 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس محمودی معاونت امداد و تعمیرگاه مرکزی بم خودرو در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت مبنی بر نحوه استقرار پایگاه های امدادرسانی در نقاط پرتردد گفت: شرکت بم خودرو  طی سال گذشته دو دفتر منطقه ای در شهرهای کرمان و مشهد راه اندازی کرد تا بتواند در آن مناطق بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه نماید و سال آینده در شهرهای بزرگ این دفاتر منطقه ای افزوده خواهد شد.

مهندس محمودی بیان داشت: خدمات امدادی در سال جاری حدود 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود:  در سال جاری و طی قراردادی خدمات شرکت رفاه و جهانگردی نیز به خدمات امدادی بم خودرو اضافه شده و تقریبا 1100 دستگاه خودروی امداد رسانی از طریق این شرکت جهت ارائه خدمت به مشتریان افزوده است.

معاونت امداد و تعمیرگاه مرکزی بم خودرو ادامه داد: در شهرهای پرتردد مانند شیراز و اصفهان تعداد پایگاه های بیشتری مستقر خواهد شد و در مسیرهایی که ممکن است تردد بیشتر باشد حضور خواهیم داشت. همچنین در مسیرهای دورتر نیز خودروهای شرکت رفاه ایرانیان و جهانگردی حضور داشته و امدادرسانی خواهند نمود.

مهندس محمودی در خصوص تامین قطعات مورد نیاز جهت امدادرسانی گفت: طی هفته گذشته یک سری قطعات استاندارد برای کلیه خودروها از قبیل: جیلی،جک،لیفان و … به صورت قطعات استاندارد امدادی تهیه و برای تک تک خودروهای امدادی ارسال شده است. در داخل خودروهای امدادی نیز فضایی قفسه بندی شده ایجاد گردیده تا قطعات و تجهیزات مورد نیاز به راحتی درون خودروها قرار گیرد.

معاونت امداد و تعمیرگاه مرکزی بم خودرو افزود: مشکلات سال های گذشته در مورد تامین قطعات به صورت کامل آنالیز شده و بر اساس تحلیل های صورت گرفته قطعات در اختیار خودروهای امدادی گذاشته شده است.

ممهندس محمودی درباره زمان انتظار مشتریان جهت امدادرسانی گفت: هدف شرکت جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان 40 دقیقه بوده که تا به امروز این هدف دست یافته ایم.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149371
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه