میهن صنعت :

افشاگری مدیرعامل امداد خودرو ایران در مورد ایجاد تصادفات عمدی

میهن صنعت : مدیرعامل امداد خودرو ایران نسبت به ایجاد تصادفات صوری، ضرب و شتم، کلاهبرداری و سوءاستفاده از سوی شرکت‌های امداد خودرویی فاقد صلاحیت هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، سیدعلی جعفری، اظهار کرد: متاسفانه امداد خودروهایی که مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند به هیچ وجه از صلاحیت فنی و اخلاقی لازم برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه در مواردی برخی از این امداد خودروها برای آنکه تعداد مشتریان خود را بالا ببرند با ریختن روغن، گریس و دیگر مواد سطح جاده‌ها را لغزنده کرده و موجب ایجاد تصادف می‌شوند، خاطرنشان کرد: برخی از این امداد خودروها اتوبان‌های منتهی به تهران و مناطقی چون جاده حسن آباد و جاده کاشان به اصفهان را قرق کرده و به امدادهای دیگر اجازه فعالیت نمی‌دهند به‌گونه‌ای که نیروهای امدادی ما که برای امدادرسانی وارد این مناطق می‌شوند مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: بیشترین مشکل ما در این زمینه در مناطق جاده حسن‌ آباد، کاشان به سمت اصفهان و جاده چالوس است. این مناطق به دلیل بالا بودن حجم مسافرت‌ها از سوی امداد خودرو‌های فاقد صلاحیت قرق شده‌اند که معمولا مبالغ بالایی را از شهروندان اخذ کرده و دارای مشکلات اخلاقی نیز هستند.

وی در پاسخ به اینکه‌ آیا چنین اقداماتی به مسوولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاع داده شده تا با آنها برخورد شود، اظهار کرد: ما تمامی موارد را به مسوولان نیروی انتظامی و دیگر مراجع مسوول منعکس کرده‌ایم و در این زمینه پرونده شکایاتی نیز در دادگاه تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، جعفری درباره اینکه در چنین مناطقی شهروندان در صورت نیاز به خدمات امدادی چه باید بکنند، تصریح کرد: به هر حال ما طبق وظایف ذاتی خود در صورت تماس شهروندان در هر نقطه ایران به آن‌ها امدادرسانی خواهیم کرد. البته در مناطق یاد شده امدادرسانان ما بعضا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند که امیدواریم این مشکل از سوی مراجع مسوول حل شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14413
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه