میهن صنعت:

اقدام ايدرو در داخلي سازي تجهيزات نفت وگاز جواب داد

با ثبت ركورد نصب و توليد گاز در پارس جنوبي با زمان ٦٢ روزدر سكوي١٨بي پارس جنوبي كه عمليات طراحي و ساخت آن توسط متخصصان داخلي انجام شده است ايدرو نشان داد يكي از بزرگترين دغدغه هاي كشور در مورد تامين تجهيزات صنعت نفت و گاز برطرف كرده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برنامه هاي فوري و تخصصي ايدرو در سال ٩٥ براي جبران تاخير هاي به وجود آمده در دولت قبل در زمينه پارس جنوبي و همچنين توسعه فعاليتهاي داخلي سازي تجهيزات صنعت نفت ديروز در يكي از فعاليتهاي ايدرو نمايان شد و باور همه ناظران داخلي و خارجي را به اين سو هدايت كرد كه توانمندي داخلي در ساخت تجهيزات نفت گاز در داخل كشور ممكن است.

ركودزني براي برادشت از ميدان گازي مشترك با قطر

از جمله فعاليتهاي ديگر ايدرو در اين زمينه ساخت الكترو موتورهاي ضد انفجار براي استفاده در صنعت نفت و گاز است كه تا پيش از اين از خارج وارد ميشد و در حال حاضر به نتيجه رسيده و توليد داخي شده است .

هم چنین در موضوع شيرهاي كنترلي براي خطوط انتقال نفت وگاز براي داخل پالايشگاه و خطوط انتقال با احداث شركت نيك گستر اين موضوع تامين شده و حتي تعمير اين شيرهاي كنترلي منبعد در داخل كشور انجام مي گردد.

طرحهاي تبديل گاز به پلي پرو پيلن و اولوفيلن نيز جزء فعاليتهاي ايدرو است كه تا پايان سال خبرهاي خوشي از آنها به مردم خواهد رسيد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=92501
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه