«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ال جی ولوت از 7 می روانه بازار می شود

شرکت ال جی با انتشار یک ویدیو در یوتیوب تایید کرد که گوشی هوشمند ولوت (Velvet) در 7 ماه می در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ال جی با انتشار یک ویدیو در یوتیوب تایید کرد که گوشی هوشمند ولوت (Velvet) در 7 ماه می در اختیار مشتریان قرار می گیرد. طراحی این محصول تازه وارد ال جی مدرن بوده و مجهز به سه دوربین عقب گرد است. نحوه قرار گیری دوربین های عقب این گوشی جدید ال جی در نوع خود جالب بوده و طراحی آن با عنوان "دوربین به‌فرم قطره‌ی باران" شناخته شده که از بالا به پایین دوربین ها همانند قطره های باران کوچکتر می شود. 

همان طور که در تصویر مشخص است، یک فلش ال ای دی در زیر سه دوربین دیده می شود و به علاوه، گوشی هوشمند ال جی ولوت قرار است در 4 رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز به بازار عرضه شود. چیپست این گوشی هوشمند از نواع اسنپدراگون 765G با قابلیت 5G بوده و به نظر می رسد که در بازار گوشی های 5G کره جنوبی نقش به سزایی را ایفا کند.

شرکت ال جی پیش از این مدعی شده بود که این مدل یک گوشی پریمیوم برای عموم مردم خواهد بود و قرار نیست با نسخه های مشابه رقابت کند. ظاهر صاف و صیقلی و طراحی ظریف و باریک از ویژگی های اصلی این گوشی های هوشمند ال جی تلقی می شود که به همین دلیل عنوان "ولوت" به معنای "مخمل نما" برای آن استفاده شده است.

شرکت کره ای ال جی قصد دارد تا با تغییر در طراحی گوشی های هوشمند خود و همچنین به کارگیری عنوان های جدید سهم بیشتری از بازار موبایل را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از جزییات گوشی ولوت ال جی باید تا 7 می (18 اردیبهشت) منتظر ماند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194535
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه