«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ال جی و افشا اطلاعاتی از تلویزیون های NanoCell 8K و 4K 2020 OLED

شرکت ال جی به تازگی جزئیات پیرامون 12 مدل از تلویزیون های هوشمند سری NanoCell خود را افشا کرد. همانطور که از نام این سری پیداست، تلویزیون های نانوسل نمایشگرهای مبتنی بر LCD هستند و شامل لایه‌ای از ذرات به اندازه 1 نانومتر برای تولید دقیق تر رنگ استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ال جی به تازگی جزئیات پیرامون 12 مدل از تلویزیون های هوشمند سری NanoCell خود را افشا کرد. همانطور که از نام این سری پیداست، تلویزیون های نانوسل نمایشگرهای مبتنی بر LCD هستند و شامل لایه‌ای از ذرات به اندازه 1 نانومتر برای تولید دقیق تر رنگ استفاده می کند.

بزرگ ترین مدل تلویزیون این ترکیب Nano90 4K بوده که 86 اینچی است و با قیمت 3299 دلار قابال خرید می باشد. سایر مدل ها از اواخر ماه آوریل و می راهی بازار می شوند. در سوی دیگر سری Nano99 8K دو مدل 75 و 65 اینچی داشته که از می و ژوئن عرضه می شوند.

هر دو سری سری Nano99 و Nano90 4K، از سطح سیاه با عمق بیشتری برخوردار بوده و کیفیت رنگ شفافی ارائه می دهند. سری Nano 99 مجهز به پردازنده 8K Alpha 9 Gen 3 AI هستند که مشابه برنامه‌ای است که در تلویزیون های OLED 2020 ال جی استفاده می شود. این شرکت می گوید که از "فناوری یادگیری عمیق" برای ارائه یک تجربه ایده آل برای مشاهده 8K استفاده می کند.

ال جی همچنین اعلام کرد که این تلویزیون های 8کی از لوگو CTA 8K Ultra HD برخوردارند. تمام این 12 مدل تلویزیون از استاندارد HDR ، Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می کنند. آنها از Dolby Atmos نیز پشتیبانی خواهند کرد.

این تلویزیون های هوشمند از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی کرده و شامل الکسا هم می شوند. پشتیبانی ازAirPlay 2 وHomeKit دیگر ویژگی این تلویزیون است. سیستم عاملwebOSال جی هم در این تلویزیون‌ها تعبیه شده است. 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193779
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه