میهن صنعت :

امیدواری به افزایش کیفیت خودروهای داخلی

میهن صنعت :‌ رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اشاره به رایزنی خودروسازان خارجی برای حضور در ایران نسبت به افزایش کیفیت خودروها ابراز امیدواری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد جعفری اظهار کرد: حضور خودروسازان بزرگ جهان در ایران رشد کیفیت محصولات داخلی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه خودروسازان باید برای افزایش کیفیت محصولات‌شان از فن‌آوری‌های روز جهان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با حضور خودروسازان خارجی در ایران شاهد انتقال فن‌آوری‌های روز صنعت خودرو به کشور خواهیم بود.

 

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان باید با استفاده از فرصت حضور خودروسازان خارجی نسبت به بازنشسته و از رده خارج کردن خودروهای قدیمی در حال تولید استفاده کنند.

 

وی افزود: متاسفانه فن‌آوری برخی از خودروهای در حال تولید در کشور مربوط به سه دهه پیش بوده و این موضوع نارضایتی مصرف‌کنندگان از کیفیت این خودروها را به دنبال داشته است.
جعفری به ایسنا گفت : هم‌اکنون تناسبی بین قیمت و کیفیت خودروهای در حال تولید در کشور وجود ندارد بنابراین خودروسازان باید در جهت کاهش هزینه‌های تولید و قیمت فروش محصولات حرکت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37459
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه