«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

انتخاب داچیا ساندرو به عنوان ارزان ترین خودرو بازار+تصاویر

مشخصات فنی و قیمت خودرو داچیا ساندرو منتشر شد و عنوان ارزان ترین مدل جدید در بازار خودرو انگلیس را به خود اختصاص داد. مشتریان می توانند این هاچ بک را با قیمت پایه 7,995 پوند خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مشخصات فنی و قیمت خودرو داچیا ساندرو منتشر شد و عنوان ارزان ترین مدل جدید در بازار خودرو انگلیس را به خود اختصاص داد. مشتریان می توانند این هاچ بک را با قیمت پایه 7,995 پوند خریداری کنند در حالی که برای سفارش نسخه های لوکس تر نظیر استپ وی پرستیژ باید حدود 13,395 پوند پرداخت کنند.

جالب است بدانید که امکان سفارش نسل چهارم داچیا ساندرو تنها با سپرده 99 پوند برای مشتریان فراهم شده است و به نظر می رسد که طی ماه آوریل سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرد.

امکانات استاندارد ساندرو شامل رینگ های 15 اینچی، ایستگاه شارژر برای گوشی، پنجره های برقی، چراغ های جلو ال ای دی اتوماتیک و سیستم اینفوتیمنت می شود. قیمت نسخه میان رده این خودرو از 8,995 پوند شروع می شود که روکش پلاستیکی چرخ، سپرهای رنگ بدنه و قفل مرکزی از راه دور از تجهیزات آن به شمار می رود اگرچه امکان دسترسی به پورت USB، سیستم تهویه مطبوع دستی، فرمان قابل تنظیم و رادیو DAB با اتصال بلوتوث برای صاحبان خودرو این مدل فراهم شده است

مدل کامفورت ساندرو با قیمت 11,595 پوند به فروش خواهد رسید و از تغییرات آن می توان از آینه های برقی، رینگ های 15 اینچی آلیاژی، سیستم ورود بدون کلید، سنسورهای پارک، رنگ بدنه، دوربین معکوس و سیستم اینفوتیمنت 8 اینچی نام برد.

این شرکت در کنار معرفی نسخه های رایج داچیا ساندرو از یک ورژن جدید استپ وی با الهام از شاسی بلند رونمایی کرده است و امکاناتی نظیر رینگ های 16 اینچی آلیاژی، اسکیدپلیت فلزی برای سپرهای عقب و جلو و میله های سقف را برای مشتریان ارائه می کند که البته این مدل از سایر هاچ بک ها 41 میلی متر بلند تر است.

استپ وی Essential با قیمت پایه 10,995 پوند عرضه خواهد شد و برای خرید استپ وی کامفورت باید حدود 10,995 هزینه کرد.

گران ترین و مجهز ترین خودرو ساندرو نسخه استپ وی پرستیژ است که با قیمت پایه 13,395 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و با وجود امکاناتی مانند سنسورهای پارک جلو، سیستم گرم کن صندلی، کنسول مرکزی با یک سطل و سیستم هشدار نقطه کور چندان گران به نظر نمی رسد.

امکان سفارش سه پیشرانه  بنزینی برای مشتریان به وجود آمده که تمامی آن ها براساس نسخه یک لیتری سه سیلندر است. نسخه پایه TCe 65 با قدرت 64 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتون متر عرضه می شود که بیشینه سرعت آن به 98 مایل بر ساعت می رسد و البته داچیا نسخه توربوشارژر آن را نیز عرضه کرده که از قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتون متر بهره می برد.

پرقدرتمند ترین ورژن یک لیتری با سوخت دو گانه LPGموجود است که قادر به تولید 99 اسب بخار قدرت و 170 نیوتون متر گشتاور است. این شرکت مدعی شده که سیستم LPG در مقایسه با سایر مدل های بنزینی به میزان کمتری CO2 منتشر می کند.

جدیدترین ساندرو مجهز به پلتفرم جدید CMF-B این شرکت فرانسوی است که علیرغم آن دارای چراغ های ال ای دی Y شکل و ظاهری قدرتمند تر است. این مدل در مقایسه با نسخه های پیشین 19 میلی متر کشیده تر شده و طراحی دستگیره های درب عقب و جلو نیز تغییر کرده است.

فضای کابین نیز بزرگ تر شده و از ظاهری مدرن برخوردار است و البته ضعف نسخه های قبلی به لطف پلتفرم جدید برطرف شده و ایمنی خودرو نیز ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204552
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه