«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان قشقایی پیش از رونمایی رسمی

تصاویر جاسوسی نسل سوم نیسان قشقایی پیش از رونمایی رسمی در پایان سال 2020 منتشر شد.این برند ژاپنی قصد دارد تا با تولید این شاسی بلند با خودروهایی نظیر کیا اسپورتیج و مزدا CX-5 رقابت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تصاویر جاسوسی نسل سوم نیسان قشقایی پیش از رونمایی رسمی در پایان سال 2020 منتشر شد.این برند ژاپنی قصد دارد تا با تولید این شاسی بلند با خودروهایی نظیر کیا اسپورتیج و مزدا CX-5 رقابت کند.

نسل سوم نیسان قشقایی به خوبی استتار شده و نمی توان اطلاعات دقیقی از جزئیات آن به دست آورد اما به نظر می رسد که طراحی این شاسی بلند به نسخه جایگزین نیسان ایکس تریل نزدیک باشد. نسخه جدید قشقایی از چراغ های باریک تر، جلو پنجره ای بزرگتر و همچنین سقف شیبدار همانند مدل مفهومی IMQ بهره برده و در نتیجه ظاهر اسپورت تری پیدا کرده است.

این خودرو در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار بوده و در کشورهایی مانند انگلیس، یک خودرو بسیار مهم تلقی می شود. نسخه قبلی این محصول نیسان ضمن این که عنوان محبوب ترین کراس اوور بازار انگلیس را یدک می کشد، جایگاه نخست پرفروش ترین خودرو انگلیس را از آن خود کرده است.کارخانه ساندرلند به تنهایی 257,851 نسخه از این خودرو در سال 2019 تولید کرده است.

نیسان به لطف بروزرسانی پلتفرم CMF برای نخستین بار از یک پیشرانه هیبریدی برای کراس اوورهای خود رونمایی کرد و به علاوه، این تولید کننده ژاپنی به دنبال کاهش انتشار گازهای آلاینده موتورهای دیزلی خود است.

شرکت نیسان پیش از این اعلام کرده بود که نسخه تمام الکتریکی نیسان قشقایی تولید نخواهد شد و امکان استفاده از پلتفرم CMF-EV اتحاد رنو-نیسان برای خودرو نیسان آریا وجود دارد. 

پیش بینی می شود که برای نیسان قشقایی جدید دو پیشرانه هیبریدی در نظر گرفته شود که یکی از آن ها مجهز به ePower system خواهد بود و دیگری از فناوری پلاگین-هیبریدی میتسوبیشی بهره می برد.

انتهیا پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199474
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه