میهن صنعت :

انتشار تیزرهای محصول جدید ItalDesign

ItalDesignهمواره یکی از بهترین ارائه کنندگان طراح های جدید برای خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه ژنو بوده است و این شرکت با انتشار چهار تیزر جدید نشان داده که همچنان کار خود را به خوبی ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اولین سری از این تیزرها درِ باک سوخت، چراغ های جلو و بیشتر قسمت کناری را نشان می دادند و حالا در تیزرهای جدید امکان مشاهده قسمت عقبی جدیدترین خودروی طراحی شده توسط ItalDesign فراهم شده است. نام این شرکت نیز در قسمت عقبی درج گردیده ودر کنار آن می توانیم باله عقبی فیبر کربنی را ببینیم. انتظار می رود که این محصول یک ابر خودروی تازه با موتوری بزرگ باشد.

اگر درست حدس زده باشیم این پروژه شرکت ItalDesign مربوط به خودروهای آئودی R8 و یا لامبورگینی هوراکان می شود که البته با توجه به سهم آن ها در این شرکت ایتالیایی دور از ذهن نیست. گمان می رود که موتور خودروی مذکور در قسمت میانی آن نصب شده و ظرفیتی دست کم 5.2 لیتری داشته باشد.

احتمالااین موتور V8 مشابه نمونه های نصب شده بر روی خودروهای R8 ویا هوراکان خواهد بود که در کنار یک موتور کوچک تر الکتریکی نصب می گردند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112740
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه