میهن صنعت :

انتشار جزئیات و تصاویر جدید فراری F12 tdf

میهن صنعت : اولین تصاویر و ویدئوهای مربوط به خودروهای F12 tdf توسط شرکت فراری منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اولین تصاویر و ویدئوهای مربوط به خودروهای F12 tdf توسط شرکت فراری منتشر کرد.

هنوز چند روزی از معرفی F12 tdf نگذشته که فراری با انتشار تصاویر، ویدئوها و البته جزئیات جدیدی بار دیگر توجه مخاطبین را به این محصول جلب کرد و البته محور بیشتر این اطلاعات عمدتا نحوه کار موتور v12 این محصول می باشد. بایستی گفت که فراری  F12 tdf چیزی جز یک نسخه ویژه جذاب ازبرلینتا F12 نیست.

این محصول دارای یک بدنه به روز رسانی شده با ظاهری آیرودینامیک تراست و به اسپویلر عقب با 60 میلی مار طول بیشتر مجهز شده است. همچنین رینگ های 20 اینچی بر روی آن نصب گردیده و فاصله سامانه تعلیقش با سطح جاده کاهش یافته است.

فراری F12 tdf در مقایسه با برلینتا حدود 110 کیلوگرم سبک تراست و وزن کلی آن به 1415 کیلوگرم می رسد. موتور 6.3 لیتری V12 آن به 719 به 770 اسب بخار رسیده است.


به گزارش خبر خودرو،
همچنین گشتاور این ابر خودرو نیز از 689 به 705 نیوتون متر افزایش یافته است. F12 tdf می تواند ظرف مدت تنها 2.9 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعتی معادل 340 km/h داشته باشد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=77069
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه