با حكمي از سوي وزير صنعت،معدن و تجارت انجام شد:

انتصاب در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران

میهن صنعت : به موجب حكمي از سوي وزير صنعت،معدن و تجارت ،مدير كل دفتر هماهنگي امور مجامع و شوراها ،به عنوان رييس دبيرخانه شوراي عالي نظارت بر اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران تعيين شد.

به گزارش میهن صنعت به موجب حكمي از سوي وزير صنعت،معدن و تجارت ،مدير كل دفتر هماهنگي امور مجامع و شوراها ،به عنوان رييس دبيرخانه شوراي عالي نظارت بر اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران تعيين شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت،معدن و تجارت ،به موجب ابلاغي از سوي دكتر مهدي غضنفري ،فرداد امير اسكندري به سمت رييس دبيرخانه شوراي عالي نظارت براتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران منصوب شد.
در متن حكم دكتر مهدي غضنفري آمده است :
انتظار مي رود با توجه به نقش مهم دبيرخانه مذكور،در پيگيري برنامه ها و مصوبات ابلاغي و نيز تنظيم امور مربوط به وظايف شورا و ايجاد هماهنگي لازم بين اتاق هاي بازرگاني و صنايع و معادن هم چنين دستگاه هاي عضو شورا،اهتمام ورزيده و در اين زمينه با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود،زمينه ارتقا فعاليتهاي شورا را فراهم آوريد.
وزير صنعت،معدن و تجارت هم چنين در اين حكم ،همكاري و هماهنگي موثر و همه جانبه في مابين رييس دبيرخانه شوراي عالي نظارت بر اتاق بازرگاني  و مسئولان محترم اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران را جهت انجام امور محوله ،موجب توفيق بيشتر وزارتخانه در خدمتگزاري به فعالين اقتصادي دانست .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه