میهن صنعت :

انتصاب رئيس و دبير ستاد برنامه راهبردي صنعت، معدن وتجارت

میهن صنعت : وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکام جداگانه ای سیدمسعود موحدی را به عنوان رئیس و سیدعلیرضا شجاعی را نیز به عنوان دبیرستاد برنامه راهبردي این وزارتخانه تعيين كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی غضنفری با صدور احكام جداگانه ای سيدمسعود موحدي را به عنوان رئيس و سيدعليرضا شجاعي را به عنوان دبير ستاد برنامه راهبردي صنعت، معدن و تجارت تعيين كرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در متن احكام صادر شده آورده است: انتظار مي رود با همكاري و مشاركت مديران ذيربط وزارتخانه و ذي نفعان بخش صنعت، معدن و تجارت ماموريت هاي 7 گانه ابلاغ شده را پيگيري و اجرا نماييد.

در شرح ماموريت هاي 7 گانه آنها را شامل نهايي سازي اسناد برنامه ريزي راهبردي، تهيه پيش نويس لوايح، آئين نامه ها و دستورالعمل هاي لازم و سيرمراحل تصويب آنها، آموزش و فرهنگ سازي برنامه راهبردي، مديريت و راهبري و اجراي پروژه هاي زير ساختي، اصلاح فرآيندها و ساختار سازماني وزارتخانه، مديريت منابع انساني در دوران گذار، هماهنگي بين بخشي و تعامل با ساير دستگاه هاي حاكميتي، نهادهاي عمومي، اصناف و تشكل هاي صنعتي ومعدني برشمرده است.

هم اكنون موحدي قائم مقام وزير در امور فضاي كسب و كار و شجاعي معاون برنامه ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول انجام وظيفه هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18818
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه