میهن صنعت :

انتظامی مطرح کرد: بهره‌برداری از خانه هنرمندان سالمند دو تا سه ماه آینده

میهن صنعت : عزت‌الله انتظامی از راه‌اندازی خانه هنرمندان سالمند در دو، سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عزت‌الله انتظامی از راه‌اندازی خانه هنرمندان سالمند در دو، سه ماه آینده خبر داد.

 

این هنرمند باسابقه تئاتر و سینما که مدت‌ها تاسیس خانه‌ی ‌هنرمندان سالمند را پیگیری کرده است به ایسنا، گفت: روز 26 فروردین ماه به اتفاق آقای ایرج راد مدیر عامل خانه تئاتر و دکتر نحوی نژاد به نمایندگی از سازمان بهزیستی از محلی در خیابان «تبریزی» بازدید کردیم و قرار شد، این محل به زودی به عنوان خانه هنرمندان سالمند راه‌اندازی شود.

 

آقای بازیگر ادامه داد: این مکان که توسط سازمان بهزیستی پیشنهاد شده یک ساختمان بسیار خوب و نوساز است و فضایی بسیار مناسب و پر درخت دارد و آن‌گونه که دکتر همایون هاشمی مدیر سازمان بهزیستی می‌گوید، این ساختمان تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتظامی با اظهار خرسندی از این اتفاق ادامه داد: این ساختمان یک آمفی‌تئاتر خوب هم دارد که می‌تواند به عنوان سالن تئاتر مورد بهره‌برداری برسد و با داشتن آسانسور و هشت اتاق، امکان خوبی برای هنرمندان سالمند است.

 

این هنرمند پیشکسوت که از مدت‌ها قبل راه‌اندازی خانه هنرمندان سالمند را پیگیری می‌کرد در پایان صحبتش به ایسنا گفت: خوشحالم تلاش‌هایم به نتیجه رسیده است، البته دکتر هاشمی گفت که این موضوع برای سازمان بهزیستی اهمیت زیادی داشته و دارد اما گویا آن‌ها منتظر بودند تا مکان مناسبی را برای راه‌اندازی این خانه پیدا کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15758
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه