در نخستین همایش ملی مسئولیت اجتماعی صورت گرفت

اهدای تقدیرنامه نشان مسئولیت اجتماعی ایران به شرکت نفت ایرانول

میهن صنعت : در نخستین همایش ملی مسئولیت اجتماعی کشور که 24 آبان ماه 95 با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، شرکت نفت ایرانول موفق به دریافت تقدیرنامه نشان مسئولیت اجتماعی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این همایش که وزرای بهداشت ، علوم و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان نهادها و موسسات مختلف حضور داشتند ، نشان ملی مسئولیت اجتماعی ایران با عنوان یادواره شهید دکتر فیاض بخش به سازمانها ، نهادها، موسسات و ارگان های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی بویژه در حوزه سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی اهدا شد .

براساس گزارش دبیرخانه نشان مسئولیت اجتماعی ؛ از بین 197 شرکت مورد بررسی قرار گرفته 47 شرکت به مرحله نهایی ارزیابی نشان مسئولیت اجتماعی راه پیدا کردند و با اعلام نتیجه ارزیابی نهایی از شرکتهای منتخب تقدیر بعمل آمد که در این راستا شرکت نفت ایرانول موفق به دریافت تقدیرنامه 4 ستاره شد.

اطلاعات تکمیلی این نهادها و ارگانها تا 15 شهریور ماه جمع آوری شده بود و برای دریافت این جایزه شاخص های بهبود فرآیندهای سلامت و رفاه اجتماعی، میزان مشارکتهای مردمی ، شیوه های موثر ارتقای کیفیت خدمات در مسیر رفاه اجتماعی عمومی و استانداردهای خدمات سلامت اجتماعی، نیاز بود .

هدف اصلی اهدای این جایزه ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت خدمات با مشارکت نهادهای اجتماعی اعلام شده بود و گروههای هدف نشان مسئولیت اجتماعی ایران هم رسانه ها؛ مؤسسات خیریه؛ اشخاص حقیقی؛ مؤسسات، نهادها و سازمان های دولتی؛ صاحبان کالا و خدمات بخش خصوصی؛ انجمن ها، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد؛ پژوهشکده ها، دانشگاه ها و مؤسسات علمی و آموزشی هستند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98021
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه