مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

اولویت اصلی ما صنایع کوچک است

دکتر صادق نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به تبیین برنامه ها و تشریح عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت : ما باید بتوانیم اقدامات خودرا به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهیم و در این بخش می‌بایست تعامل‌ خوبی بین خبرنگاران و مسئولین برقرار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر صادق نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به تبیین برنامه ها و تشریح عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت : ما باید بتوانیم اقدامات خودرا به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهیم و در این بخش می‌بایست تعامل‌ خوبی بین خبرنگاران و مسئولین برقرار شود.

دکتر نجفی در ادامه افزود : تمامی کشورهای پیشرفته جهان از صنایع کوچک و بهره وری دراین بخش به توسعه برند رسیده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده که ما نیز به صنایع کوچک و متوسط خود اهمیت بیشتری دهیم تا به توسعه کامل برسیم.

معاون وزیر صنعت بیان داشت : اولویت اصلی ما در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای ایران، صنایع کوچک است چرا که معتقدیم صنایع کوچک در کشور از ظرفیت های بسیار بالایی جهت تولید اشتغال،  برخوردار است.

وی افزود : ما به دنبال آن هستیم که صنایع کوچک را که در حال حاضر با ظرفیت پایین کار می کنند، به ظرفیت کامل برسانیم.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد : استفاده از مزیت های بودجه جهت تولید اشتغال و رساندن بیست هزار صنایع کوچک به ظرفیت کامل تولید،  از برنامه های اصلی سازمان خواهد بود.

وی ادامه داد : با توجه ظرفیت های موجود در دهستان های کشور به دنبال ایجاد نواحی صنعتی در این دهستان ها هستیم تا بخش های صنعتی را در این مناطق به رونق برسانیم.

دکتر نجفی با اشاره به وضعیت کنونی شهرکهای صنعتی بیان‌ داشت : شهرک های ما خیلی زنده نیستند و از بسیاری جهات ضعف دارند. زیباسازی شهرک های صنعتی در راستای لذت کار برای کارگران این شهرکها نیز مورد توجه سازمان خواهد بود.

معاون وزیر صنعت ادامه داد : ۹۲‌درصد از صنایع ما کوچک و متوسط هستند که نیاز امروز آنها کمک به نوسازی این صنایع است و سازمان این موضوع رو با جدیت پیگیری خواهد کرد.

دکتر نجفی در پایان خاطرنشان کرد : ایجاد انگیزه در مردم برای خرید کالای ایرانی نیاز امروز بازار است. متاسفانه کالاهای قاچاق به راحتی وارد کشور می شوند و ما نباید اجازه دهیم که کالای ایرانی به انزوا برود. ما در مرزها نتوانستیم جلوی ورود کالای قاچاق را بگیریم اما با مصرف درست و تعصب بر روی کالای ایرانی میتوانیم کار و سرمایه ایرانی را رونق ببخشیم و با همدلی همه ی سازمانها و مردم قول خواهیم داد در دو سال آینده از صنایع کوچک برندهای بزرگی به بازار ایران و جهان معرفی شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142386
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه