میهن صنعت :

اولین تصاویر از کابین مرسدس کلاس X درز کرد

مرسدس کلاس X به تازگی در دانمارک دیده شده و این اولین بار است که تصاویری از کابین آن درز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،دایملر اوایل سال جاری این خودرو را با مرسدس کلاس X کانسپت به نمایش درآورد و اکنون آن را در ژنو نیز به نمایش درآورده است. کلاس X کانسپت در دو نسخه ساخته شده که یکی برای خریداران خواهان قابلیت های آفرود و مستحکم و دیگری برای خریداران خواهان خودرویی سازگار با شرایط شهری طراحی شده است. انتظار می رود مدل تولیدی این خودرو نیز در دو نسخه به فروش برسد.

مرسدس کلاس X از پلتفرم ladder-frame مشابه نیسان ناوارا و رنو آلاسکان ساخته می شود. مرسدس بنز ونز سه گزینه موتور را برای این پیکاپ متوسط ارائه می دهد که دو مورد آن ها از نیسان و یکی از سبد محصولات خودش گرفته شده است. موتور ارائه شده توسط این بخش، یک نسخه دیزلی V6 با گشتاور بالا بوده و برای نسخه هایی ممتاز آن استفاده خواهد شد. فعلا بخش AMG نقشی در این خودرو نخواهد داشت تا زمانی که تقاضای بازار ایجاب کند.

دایملر به تنهایی کلاس X را تولید نخواهد کرد. در عوض، تولید این خودرو در کارخانه نیسان در بارسلونای اسپانیا و کارخانه رنو در کوردوبای آرژانتین انجام خواهد شد. فروش کلاس X در اروپا اواخر سال 2017 آغاز خواهد شد./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116720
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه