«میهن صنعت» گزارش می دهد:

اولین لیگ مسابقات جت پک در سال 2019 برگزار خواهد شد

جت پک ها یکی از وسایل نقلیه پروازی هستند که همانند اسمشان به صورت کوله پشتی به انسان متصل می شود و توانایی حمل و جا به جایی آن شخص را به کمک سوزاندن سوخت موجود در کپسول مخصوص دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جت پک ها یکی از وسایل نقلیه پروازی هستند که همانند اسمشان به صورت کوله پشتی به انسان متصل می شود و توانایی حمل و جا به جایی آن شخص را به کمک سوزاندن سوخت موجود در کپسول مخصوص دارد.

این وسیله ها به کنترل بسیار دقیقی نیاز دارد و در گذشته نیز به دلیل مسائل امنیتی امکان توسعه آن در بسیاری از جوامع وجود نداشت.این در حالی بود که بسیاری در روند آزمایش این وسیله آسب جدی دیده بودند و یا جان خود را از دست داده بودند.

هم اکنون پس از آزمایشات متعدد و ایمن سازی این وسیله گامی بلند پروازانه در سال جدید میلادی برداشته شده و تصمیم به برگزاری مسابقات جت پک در کالیفرنیای جنوبی گرفته شده است.

این مسابقات به وسیله جت پک های دو موتوره ساخت کمپانی Jetpack aviation انجام خواهد شد و شرکت کنندگان باید دوره های مخصوص آموزشی این شرکت را گذرانده باشند و گواهینامه لازم را دریافت کرده باشند.

در صورت موفقیت برگزاری این لیگ، کمپانی Jetpack aviation برنامه های متنوع تر و جالبتری را نیز ارائه خواهد کرد که ممکن است بوی آینده را به مشام مردم برساند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169692
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه