معاون وزیر صمت خبر داد؛

اولین نمایشگاه مجازی تجهیزات پزشکی بعد از ماه رمضان برگزار می شود

جسین زاده گفت: نمایشگاهی بعد ماه رمضان مبنی بر تجهیزات پزشکی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهمن حسین زاده مدیرعامل نمایشگاه‌ های بین المللی  و معاون وزیر صمت گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا فعالیت نمایشگاه‌ها تعطیل شده است. از اسفند ماه نمایشگاه‌ها تعلیق شده و این قانون همچنان برقرار است.


او بیان کرد: تا بعد از ماه مبارک رمضان نمایشگاهی برگزار نخواهد شد. امسال با توجه به شعار سال "جهش تولید" به فکر خلافیت و نوآوری هستیم. بسیاری از صنعت گران در جهت تجهیزات درمانی کرونا و حوزه مبارزه با کرونا فعالیت داشتند. امسال با همکاری وزارت بهداشتریال درمان و آموزش پزشکی  و وزارت صمت نمایشگاهی برگزار خواهیم کرد تا خلافیت‌ها به نمایش گذاشته سود.

حسین زاده افزود: تصمیم گرفتیم اولین نمایشگاه متناسب با شعارسال جهش تولید، تجهیزات محصولات ضدعفونی کننده باشد. این نمایشگاه بلافاصله بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: این نمایشگاه با أنواع انجمن‌ها همکاری دارد تا نمایشگاهی در خور شان ایرانیان برگزار شود و قطعا تمهیدات خاصی دارد.

او گفت: این نمایشگاه به صورت مجازی برای عموم مردم است و شاید در کانال‌های تلگرام نیز پخش شود. سال گذشته بیش از ١٠٠ نمایشگاه در داخل و ٤٠ نمایشگاه بین الملی برگزار شد.

حسین زاده تشریح کرد: اکنون جلساتی را با معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار کردیم. در این نمایشگاه به تعداد محدود شرکت کننده خواهیم داشت و چین یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.‌ای مقام مسئول بیان کرد: امسال با برپا نشدن نمایشگاه‌ها میلیارد‌ها تومان ضرر کرده ایم./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193767
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه