میهن صنعت:

اپلیکیشن بیدوپین رسما در میان فروشندگان لوازم خانگی معرفی شد+ویدئو و تصاویر

شب گذشته باشگاه فرمانیه میزبان فروشندگان لوازم خانگی بود تا طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه لوازم خانگی، اپلیکیشن بیدوپین به صورت رسمی معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»و به نقل از«ال کا ایران»، شب گذشته باشگاه فرمانیه میزبان فروشندگان لوازم خانگی بود تا طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه لوازم خانگی، اپلیکیشن بیدوپین به صورت رسمی معرفی شود.

در ابتدای این مراسم محمد طجان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به وضعیت خرید و فروش آنلاین در کشور گفت : پیشرفت تکنولوژی و نفوذ آن در حوزه خرید و فروش کالا امری اجتناب ناپذیر است.

وی گفت : تیم جوان بیدوپین می توانند فضای کسب و کار در حوزه خرید و فروش لوازم خانگی را بهبود بخشند و ما نیز از تمامی واحدهای صنفی می خواهیم که در این اپلیکیشن عضو شوند چرا که معتقدیم اگر می خواهیم تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنیم، باید همراه تکنولوژی شویم.

همچنین در ادامه این مراسم، امیر محمدی خالق اپلیکیشن بیدوپین گفت : با توجه به حجم عظیمی از خرید و فروش آنلاین که طبق آمارهای رسمی تا ماه می سال ۲۰۱۸ بیش از سه و نیم میلیارد نفر حداقل یک خرید اینترنتی داشته اند، تیم بیدوپین نیم قصد دارد تا به واسطه خلاقیت های خود تحولی در بخش خرید و فروش آنلاین در کشور ایجاد کند.

محمدی ادامه داد : در ابتدای راه هستیم و قصد داریم روز به روز به توانایی های این اپلیکیشن اضافه کنیم تا هر ۴ بخش آن به یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین در سطح کشور مبدل شود.

محمود قیاسی، مدیرعامل بیدوپین نیز با حضور در جمع فروشندگان اپلیکیشن بیدوپین گفت : تمامی استارت آپ های نو پا در کشور در ابتدای راه بی نقص نبوده اند و ما نیز از این قائله مستثنا نیستیم. ما به نظرات کاربران اهمیت می دهیم و می خواهیم که ما را در ادامه این مسیر یاری کنند.

وی گفت : گرچه اوضاع اقتصادی کشور مناسب نیست اما من معتقدم در هر شرایطی خلاقیت می تواند دوای درد و چاره کار باشد.

همچنین در این مراسم ابوطالب حسینی، طناز خندوانه ای نیز حضور داشت و با اجرای استندآپ کمدی خود فضای شادی را برای حاضرین در این همایش به وجود آورد.

  

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172586
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه