میهن صنعت:

ایتالیا بدون زایتسف، کوار و بیرارلی در تهران/ شانس برد ایران افزایش یافت

میهن صنعت: تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی برای دو بازی برابر ایران به تهران سفر کرده است که چند ستاره نامدار خود را به همراه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی والیبال دو بازی خانگی را برابر ایتالیا برگزار می‌کند که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان کواچ برخوردار است و تا حدی سرنوشت تیم ملی را برای حضور در مرحله نهایی تعیین می‌کند. این دو مسابقه در روزهای جمعه و یکشنبه آینده در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

مائورو بروتو سرمربي لاجوردي‌پوشان براي اين دو مسابقه فيليپو لانزا، گابريله ماروتی، توماس برتا، ميکله بارانوويچ، متئو پيانو، جيليو سابی، آندره كولاچی، آنتونيو كوارتا، لوئيجی رانداتزو، سيمونه آنزانی و آندره جيوانی را در نظر گرفته است.

تیم ایتالیا صبح امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شده است. البته این لیست قطعی نیست و ممکن است در آخرین لحظات تغییراتی در تیم حریف ایجاد شود.

به نقل از مهر ايتاليا در دو مسابقه خود مقابل لهستان با حضور اين بازيكنان به دو شكست با نتايج 3 بر 2 و 3 بر يك دست يافت. پس از این بازی برخی رسانه‌های داخلی ایران مدعی شدند که ایتالیا به خاطر حذف ایران با لهستان تبانی کرده است این در حالی بود که ایتالیا میزبان دور نهایی بوده و در دور رفت نیز 18 امتیاز کامل خود را کسب کرد.

در صورتیکه ایوان زایتسف، یوری کوار، امانوئل بیرارلی و تراویسا که ستاره‌های اصلی تیم ملی ایتالیا هستند در بازی با تیم کشورمان در تهران حضور نداشته باشند، شانس برد ملی‌پوشان ایران در هر دو مسابقه زیاد می‌شود. تیم ملی که بعد از شکست برابر برزیل به قعر جدول گروه A سقوط کرده، برای افزایش شانس صعود خود به مرحله نهایی نیاز به برتری برابر ایتالیا در هر دو بازی خانگی دارد.

تيم‌های ملی واليبال ايران و ايتاليا ساعت 18:30 روزهاي جمعه و يكشنبه 30 خرداد و اول تير در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51633
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه