میهن صنعت :

ایجاد روزنه امید با روی کار آمدن دولت جدید

میهن صنعت : عضو هیأت مدیره انجمن قطعه سازان گفت: بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور بسیار زمانبر است اما با روی کار آمدن دولت جدید، امید به تغییر شرایط بسیار بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایرج یزدان بخش در گفت و گو با پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: با روی کار آمدن دولت جدید امید به مذاکرات و تعدیل شرایط بسیار بیشتر شده و امیدواریم قدم های خوبی جهت بهبود وضعیت صنعت خودروسازی برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست امری بسیار ظریف است و این ضرورت وجود دارد که در اتخاذ تصمیمات و انجام مذاکرات نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شود که متأسفانه مسئولین دولت در این زمینه چندان ماهرانه عمل نکردند و تحریم ها موجب بروز مشکلات جدی در صنعت خودروسازی کشور شد.

وی با اشاره به نیاز صنعت خودروسازی به تزریق نقدینگی، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که با روی کار آمدن دولت جدید و انجام مذاکرات در خصوص تحریم ها و نقاط مورد حمله، با کشورها به تفاهم برسیم.

این عضو انجمن قطعه سازان همچنین اظهار داشت: جهت بهبود وضعیت صنعت خودروسازی بایستی به صورت پلکانی پیش رفت و مردم نیز از هر قدمی که برداشته شود راضی خواهند بود.

وی در خصوص ادغام شرکت های قطعه سازی با یکدیگر گفت: این امر در هیچ کشوری صورت نمی گیرد و در کشور ما نیز اجرای آن ممکن نیست زیرا مدیران گذشت و تحمل اطاعت از یکدیگر را ندارند و راهکار مفید در این راستا انتخاب یک شرکت به عنوان شرکت سرگروه و اطاعت دیگر شرکت ها از آن است.

یزدان بخش در پایان خاطرنشان کرد: این ضرورت وجود دارد که تا بهبود وضعیت کنونی با استفاده از راهکارهای گوناگون امید مردم را افزایش دهیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20311
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه