مدیرعامل ایساکو:

ایساکو برای رسیدن به جایگاه نخست خدمات پس از فروش برنامه ریزی کرده است/ راه اندازی یک نمایندگی مشترک به صورت پایلوت

مدیرعامل ایساکو در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت : تلاشی که ایساکو برای رسیدن به جایگاه نخست خدمات پس از فروش انجام داده، نتیجه سال‌ها تلاش همکاران ما بوده است که برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل ایساکو در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت : تلاشی که ایساکو برای رسیدن به جایگاه نخست خدمات پس از فروش انجام داده، نتیجه سال‌ها تلاش همکاران ما بوده است که برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گرفته بود.

بابک سلاجقه در ادامه افزود : هدف ما این بود که با روی خوش با مردم صحبت کرده و در عین آرامش به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

وی گفت : تمامی شبکه های نمایندگی ایساکو به چند روش مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا تمامی شاخص های مرتبط، در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.

سلاجقه افزود : نمی‌توانیم مدعی شویم که هیچ ایرادی در عملکرد ما وجود ندارد، اما تمامی عملکرد پرسنل و شبکه های نمایندگی رصد و پایش ویژه می‌شود. زیر ساخت‌های علمی سازمان در حال توسعه است و پرسنل به صورت مرتب در حال آموزش هستند.

وی ادامه داد : ما در بحث خدمات باید به گونه ای رفتار کنیم که مشتری بتواند با خیال راحت به مشکلات زندگی خود برسد. همه‌ی ما می‌دانیم که خودرو برای بخش مهمی از جامعه نقش درآمدزایی داشته و وسیله امرار معاش خانواده است. به همین دلیل بر این عهد پایبندیم که باید در سریعترین زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

مدیرعامل ایساکو گفت : آمارهایی که از بخش خدمات منتشر می‌شود ارتباطی با سازمان خدمان پس از فروش ایساکو نداشته و از طریق نهادهای نظارتی و ارزیابی انجام می‌شود.

وی افزود : از ابتدای سال جاری جلسات خوبی به همراه وزیر محترم صمت، مدیرعامل ایران خودرو و بنده در خصوص جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و غیر اصل به شبکه خدمات برگزار شده و به صورت منظم در حال پایش هستیم.

سلاجقه ادامه داد : در خصوص ادغام نمایندگی های خدمات پس از فروش باید زیرساخت ها بررسی شود. جلسات متعددی با مدیران سایپا یدک برگزار شده تا مشکلات زیرساختی حل شود تا با توجه به تفاوت های ساختاری، امکان لینک شدن دو بخش باهم فراهم شود.

وی گفت : در یک ماه آینده قرار است یک نمایندگی مشترک به صورت پایلوت راه اندازی شود و در صورت موفقیت، این طرح گسترش خواهد یافت.

مدیرعامل ایساکو افزود : سیاست حاکم بر ایساکو در بخش نمایندگی‌ها، توسعه نمایندگی است. ما مکلف به توسعه و ارتقا علمی نمایندگان خود هستیم و باید در این حوزه رفتار کاملا علمی داشته باشیم. اگر نمایندگی هم در حالت تعلیق و یا تعطیلی قرار گرفته، قطعا یک تخلف آشکار داشته است.

وی ادامه داد : بر اساس بررسی های صورت گرفته علت بیش از ۷۵ درصد نارضایتی مردم در خصوص مدت زمان تامین قطعات بود. با توجه به‌ بررسی قطعات پر مصرف در هر شبکه نمایندگی در شهرهای مختلف، اقدام به ارسال پک قطعات پیش از نیاز نمایندگی کردیم.

سلاجقه افزود : ارسال پک های قطعات پیش از نیاز شبکه نمایندگی باعث شده تا میزان نارضایتی از ۷۵ درصد به ۲۵ درصد برسد.

مدیرعامل ایساکو گفت : یکی دیگر از اهدف سازمان خدمات پس از فروش ایساکو، بررسی مجازی و هوشمند مشکلات خودرو است که در آینده بیشتر از این مهم خواهید شنید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=252485
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه