«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی در جلب رضایت مشتری اول شد

ماشاله وردینی در نشست خبری امروز عنوان کرد: امتیاز و رتبه شرکت ایساکو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ به عدد ۸۵.۵ رسیده و نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته ایم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ماشاله وردینی در نشست خبری امروز عنوان کرد: امتیاز و رتبه شرکت ایساکو ( شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) در ارزیابی سال 1399 برای نخستین بار در صنعت خودروسازی به عدد 85.5 رسیده که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است. این شرکت براساس نظر و آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران توانسته طی 12 سال گذشته رتبه یک را در بخش خدمات پس از فروش از آن خود کند و به عبارت دیگر به عنوان تنها شرکتی شناخته می شود که موفق شده این جایگاه را کسب کند.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در نشست خبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت : برخی از شرکت های خدمات پس از فروش در حوزه خودرو گاهی انصاف را رعایت نمیکنند و آمارهای نادرست می دهند.

ماشاله وردینی ادامه داد : روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش در صنعت خودرو به اینگونه است که ارزیابی نمایندگی های مجاز در مرحله اول و مراحل بعدی شامل ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (۶ماهه)، سنجش رضایتمندی مشتری (۳ماهه) و سنجش رضایت مدیران نمایندگی ها از شرکت عرضه کننده خودرو (سالانه) می شود که هر کدام امتیاز های مشخصی داشته و جمع این امتیازها به عدد ۱۰۰ خواهد رسید.

وی گفت : بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران روند ایساکو در بخش خدمات پس از فروش صعودی داشته است. به عنوان مثال در روند امتیاز رضایتمندی مشتریان در سال ۹۴ امتیاز رضایتمندی مشتریان عدد ۷۰.۷ بوده که این عدد در سال ۱۳۹۹ به ۷۷.۳ رسیده است.

وردینی افزود : امتیاز و رتبه شرکت ایساکو برای نخستین بار در صنعت خودروسازی طی ادوار ارزیابی بازنگری 4 به عدد 85.5 رسیده و در لیست شرکت های رتبه یک قرار گرفته است این در حالی است که شاخص کل ارزیابی از منظر سازمان بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران عدد 85 بوده که ایساکو موفق به کسب امتیاز 85.5 شده است.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو تاکید کرد: این شرکت توانسته طی 12 سال گذشته بالاترین امتیاز را در میان شرکت ها در بخش خدمات پس از فروش از آن خود کند و به عبارت دیگر به عنوان تنها شرکتی شناخته می شود که موفق شده در جایگاه نخست قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به عنوان تنها شرکتی شناخته می شود که موفق شده امتیاز بالای 85 را کسب کند ضمن این که جایگاه نخست براساس نظر و بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به این شرکت تعلق گرفته است.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو افزود: فرآیندهای اصلاحی و طرح های جدیدی که در ایساکو در حال اجراست منجر شده تا مشتریان نسبت به گذشته رضایت بیشتری از این شرکت داشته باشند. شرکت ایساکو به تازگی طرحی با عنوان Follow Up راه اندازی کرده و طی این فرآینده کیفیت خدمات مشتریان توسط کارشناسان سنجیده می شود که در صورت عدم رضایت به آن رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: تامین قطعات نمایندگی ها سرعت پیدا کرده و از عدد 56 به 85 درصد رسیده و تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن مشتری به خدمات ایده آل خود برسد از طرفی دیگر پذیرش به صورت الکترونیکی شده که این امر در شرایط کرونایی جلب رضایت مشتری را به همراه داشته است.

یکی دیگر از راهکارهای این شرکت برای جلب رضایت مشتری تربیت تکنسین های ماهر و به روز رسانی دائم آن ها است که علاوه بر این شرایط بیمه و مزایا کارکنان نیز بهبود یافته است. این شرکت اعلام کرده که خودروهایی که از نمایندگی های مجاز خریداری می شوند دارای 3 هزار کیلومتر گارانتی قطعه هستند.

وردینی در پایان با اشاره به خدمات خودرو تارا عنوان کرد: تارا در لیست خودروهای 5 ستاره قرار می گیرد و آموزش های لازم به 85 نمایندگی داده شده است که خدمات آن تا پایان سال به عدد 200 افزایش پیدا خواهد کرد و  باید گفت که خدمات این خودروها به طور خاص و بدون نوبت انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=228902
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه