اینستاگرام به دنبال رقابت با یوتیوب از طریق IGTV
بر کسی پوشیده نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان شبکه تصویر محور از طرفداران و کاربران بسیاری برخوردار است. در چند سال گذشته قابلیت های جدیدی را در این اپ مشاهده کردیم و حال قرار است شاهد فعالیت متفاوتی در بخش IGTV اینستاگرام باشیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بر کسی پوشیده نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان شبکه تصویر محور از طرفداران و کاربران بسیاری برخوردار است. در چند سال گذشته قابلیت های جدیدی را در این اپ مشاهده کردیم و حال قرار است شاهد فعالیت متفاوتی در بخش IGTV اینستاگرام باشیم.
فرمت IGTV به کاربران اینستاگرام اجازه میدهد فیلمهای بیش از یک دقیقه را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. اینستاگرام در حال حاضر از طریق این فرمت درآمدی کسب نمیکند اما به تازگی مدیران اینستاگرام قصد دارند با ارائه یک مدل درآمدی جدید، از فرمت IGTV نیز درآمدزایی داشته باشند.
به گزارش بلومبرگ، اینستاگرام برای راهاندازی جریانهای درآمدی متفاوت برای خود به ایدههای مختلفی دست پیدا کرده است؛در این مدل اکانتهای نمایشدهنده تبلیغات، ۵۵ درصد از مبلغ را دریافت میکنند. این درصد دقیقا همان مقداری است که YouTube به همکاران خود میپردازد.
جاستین اوزوفسکی، مدیرعامل اینستاگرام میگوید:این یک قدم دیگر برای کسب درآمد از IGTV است. ما برای اینکه از درست بودن این کار نیز مطمئن شویم، با چند کارشناس و متخصص در این حوزه مشورت کردهایم و تصمیم داریم این مدل را به آرامی در اینستاگرام تمام مردم جهان راهاندازی کنیم.
به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اینستاگرام چیست.
انتهای پیام/