میهن صنعت :

ایکس 3 پوست انداخت

میهن صنعت : خودروی کراس اور مجلل ایکس3 ب ام و از سال 2003 که به جهان عرضه شد موفقیت چشمگیری پیدا کرد و از آن موقع تا به حال بیش از 1 میلیون دستگاه از آن فروخته شده به همین جهت مدل 2015 آن روزآمد شده و دیزلی آن هم به بازار آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در نمایشگاه خودروی شیکاگو، ب ام و از طرح جدید مدل 2015 خودروی ایکس3 رونمایی کرد. این طرح جدید علاوه بر روزآمد کردن چهره ی این خودرو، اختیار جدیدی برای مشتری فراهم کرده و آن حق انتخاب بنزینی یا دیزلی (گازوئیلی) است. در ضمن برای مشتریانی که علاقه داشته باشند نیروی قوای محرکه به چرخ های عقب انتقال یابد، این حق انتخاب هم فراهم شده است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/921117bmw.jpg

ایکس3 مدل 2015 از لحاظ ظاهر بیرونی،چهره ای تازه هم پیدا کرده، اکنون چراغ های جلو تا جلوپنجره دوتایی شبیه به کلیه کشیده شده و شباهت بیشتری با سایر مدل های سری 3 و سری 4 پیدا کرده است. مشتری اختیار انتخاب چراغ های ال ایی دی را دارد.گلگیرهای جلو و عقب هم دچار تغییر ظاهر شده اند.

در صورتی که مشتری بخواهد در خودرو امکان نصب تجهیزات اختیاری مثل «کمک به پارک خودرو»، «کمک به رانندگی فعال» [ابزارهایی مثل کروز کنترل و غیره]، «هشدار دهنده های ایمنی» [مثل خروج ناگهانی خودرو از کوچه ها، محاسبه احتمال برخورد از رو به رو، هشدار در مورد پیاده هایی که تغییر مسیر ناگهانی می دهند و غیره]
اما شاید مهمترین خبر در باره مدل 2015 ایکس 3 نوع گازوئیل سوز این خودرو است که به موتور جدید xDrive28d مجهز شده که یک موتور 2 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر است و توان 180 اسب بخار دارد. سیستم انتقال قدرت آن هم 8سرعته است.

قیمت ایکس 3 مدل 2015 حدود 42 هزار و 825 دلار است البته هزینه حمل آن جداگانه و 925 دلار محاسبه می شود. اگر مشتری نیاز به انتقال قدرت به هر 4 چرخ نداشته باشد با 39 هزار و 325 دلار هم می توان ایکس 3 مدل 2015 خرید، این مدل بنزینی است و240 اسب بخار توان ایجاد می کند. این خودروی کراس اور که آن را در دسته بندی CUV قرار می دهند از بهار امسال به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41150
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه