میهن صنعت:

بابک زنجانی در بورس سرمایه‌گذاری نکرده است/اکنون بهترین زمان برای خرید است

میهن صنعت: نماینده سهامداران حقیقی با بیان اینکه تغییر و تحولات سازمان بورس قطعی نیست و بابک زنجانی هیچگونه سرمایه گذاری در بورس نکرده است، به سهامداران توصیه کرد که وارد مسائل حاشیه ای نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، میلاد رشیدی، نماینده سهامداران حقیقی در گفت و گویی به ریزش شدید شاخص بورس در پی انتشار شایعاتی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: سهامداران حقیقی وارد مسائل حاشیه ای نشوند زیرا تغییر و تحولات سازمان بورس به هیچ وجه قطعی نبوده و هیچ خبری در این خصوص منتشر نشده است.

وی به انتشار شایعاتی در خصوص پولشویی اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر طبق بررسی های موجود بابک زنجانی هیچگونه سرمایه گذاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بورس انجام نداده است.

این فعال بازار سرمایه به افزایش نرخ خوراک شرکتهای پتروشیمی اشاره کرد و در ادامه گفت: قرار است با همکاری بین نمایندگان مجلس و معاون وزیر نفت قیمت خوراک به نحوی مشخص شود که به نفع سرمایه گذاران بوده و از کشورهای منطقه پایین تر باشد تا رقابت موجود در بازار پتروشیمی حفظ شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر سهامداران باید به برداشته شدن تحریم های پتروشیمی و بانکی در هفته آینده دقت کرده و این موضوع را مدنظر قرار دهند.

رشیدی با بیان اینکه سهامداران رفتارهای هیجانی از خود نشان داده اند، افزود: قیمت سهام شرکتها در تالار شیشه ای نسبت به روز گذشته 15 درصد افت کرده است و امروز بهترین روز برای خرید سهم است زیرا سهامداران باید در صف فروش اقدام به خریداری سهم کنند و در صف خرید سهام خود را بفروشند.

وی تاکید کرد: با لغو تحریم ها در هفته آینده قطعا وضعیت بورس بهبود می یابد.

به گزارش ایسنا، شاخص بورس تهران در معاملات امروز یکشنبه تحت تاثیر شایعات موجود در بازار ریزش شدیدی را تجربه کرد و با افت 1500 واحدی به کانال 86 هزار واحدی برگشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=38206
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه