لیونل مسی:

بارسا در بحران نیست/ به حذف از اروپا فکر هم نمی‌کنیم

میهن صنعت : لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد آبی و اناری ها در بحران قرار ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، بارسا که تیتو ویلانوا سرمربی خود را مدتی است به دلیل بستری شدن او در مرکزی درمانی در نیویورک در اختیار ندارد، بعد از شکست 2 بر صفر مقابل میلان در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شکست تحقیر آمیز مقابل رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید را هم متحمل شد و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند این تیم دچار بحران شده و برخی دیگر هم معتقد بودند دوران درخشان این تیم به سر رسیده است.

اما مسی در آستانه دیدار امشب مقابل میلان که در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، گفت: بارسا در بحران قرار ندارد. ما مقابل میلان و رئال که دو باشگاه بزرگ فوتبال جهان هستند، شکست خوردیم. درست است که ما مقابل میلان خوب بازی نکردیم اما اکنون 90 دقیقه فرصت داریم که شرایط را تغییر دهیم و به نظرم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
به گزارش مهر وی افزود: بارسا در مقاطع مختلف نشان داده می‌تواند از موانع عبور کند. اکنون هم هدف ما از پیش رو برداشتن میلان و رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است. ما می‌خواهیم در این فصل به جام‌های زیادی برسیم و حتی به حذف از اروپا فکر هم نمی‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14215
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه