وضعیت آب و هوا در ۱۲ مرداد :

بارش پراکنده، رعد و برق در شمال کشور پیش بینی می شود

چهارشنبه در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق دیگر به ویژه در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق اعلام سازمان هواشناسی چهارشنبه بارش پراکنده  رعد و برق در شمال کشور پیش بینی می‌شود.در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و در هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر ابرناکی به این شکل خواهد بود.

وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب است. بارش پراکنده،بارش پراکنده، رعد و برق در شمال کشور که در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود. پنج شنبه بارش در جنوب کشور کاهش می‌یابد و در نوار شمالی این وضعیت ادامه خواهد داشت.

جمعه در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام استقرار می‌یابد.

طی بعد از ظهر شنبه و روز یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویهو بویر احمد ابرناکی، رگبار باران گاهی وزش باد بارش پراکنده، رعد وبرق در شمال کشور  پیش بینی می‌شود.

طی این دو روز دریای خزر مواج و در سواحل شمالی کاهش نسبی دما پیش بینی می شود./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249208
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه