رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران استان اصفهان:

بازار فروش خودرو در کشور بلاتکلیف است

میهن صنعت : رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران استان اصفهان گفت: نبود قیمت خودرو سبب راکد بودن وضعیت فروش اتومبیل شده و هنوز بازار فروش خودرو‌ها در کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بلاتکلیفی نرخ مصوب خودرو در بازار ایران چندی است که از سوی شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفته و طی ماه‌های اخیر در جلسات پی در پی نظرات متعددی مطرح شد که از جمله آن می‌توان به فرمول نهایی احتساب قیمت خودرو اشاره کرد که آن نیز با تغییراتی در این چند روز مواجه شد اما نکته قابل تأمل این است که با توجه به وعده‌هایی که برای قیمت نهایی خودرو داده شد هنوز بازار در بلاتکلیفی به سر می‌برد و در این صورت اعلام نهایی قیمت‌ها به تعویق می‌افتد.

مرتضی گل افشان درگفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بلا‌تکلیفی قیمت خودرو در ایران اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت فروش اتومبیل راکد است و مردم منتظر قیمت نهایی خودرو از سوی شورای رقابت هستند.

وی ادامه داد: شورای رقابت چند ماهی است در حال بررسی قیمت خودرو‌ها است اما با توجه به فرمول‌های ارائه شده هنوز قیمت نهایی مشخص نشده است. 

واردات سبب کاهش تورم می‌شود

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران استان اصفهان تصریح کرد: واردات خودرو سبب کاهش قیمت خودرو می‌شود و هیچ گونه تورمی به دنبال ندارد.

وی با اشاره به واردات خودرو اضافه کرد: واردات خودرو سبب حذف خرید خودروی داخلی نمی‌شود و در صورتی که قیمت خودروی داخلی مشخص شود و مورد رضایت مردم باشد افزایش تقاضا برای خودروی داخلی افزایش می‌یابد.

گل افشان تاکید کرد: با کاهش قیمت خودرو موافق هستیم و این موضوع از یک سو به نفع مردم و از سوی دیگر به نفع کشور است.

به گزارش فارس وی با اعلام بر اینکه خودرو‌های کارکرده گوی سبقت در فروش را از آن خود کردند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون خودرو‌های کارکرده نسبت به خودرو‌های صفر کیلومتر فروش بیشتری داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16675
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه