میهن صنعت :

بازدید رئیس سازمان راهداری از ۳ کارخانه خودروسازی در استان سمنان

میهن صنعت : رئیس سازمان راهداری در سفر خود به استان سمنان از مراحل تولید اتوبوس در کارخانه عقاب‌افشان، کارخانه یاوران‌خودرو در گرمسار و کارخانه تولیدکننده مینی‌بوس، میدی‌باس و سواری در شهرستان آدران، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از فارس، داود کشاورزیان در سفر به استان سمنان، ضمن مهم بر شمردن جایگاه این استان از نظر محور ارتباطی با استان خراسان رضوی اظهار داشت‌: در طول سال و به ویژه در برخی از ایام تعداد قابل ملاحظه‌ای از هموطنان جهت زیارت بارگاه امام هشتم(ع) و عزیمت به مشهد مقدس از این استان عبور می کنند،بنابراین لازم است‌ تأمین نیازهای مسافران‌ در حوزه توسعه‌ تأسیسات جانبی و زیرساخت‌های رفاهی با قوت ادامه یابد.

وی ‌افزود‌: برنامه‌های مهم و اولویت‌داری جهت پویایی‌بخشی، افزایش بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان تدوین شده است که بخشی از آنها آغاز و بخشی دیگر به زودی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

‌کشاورزیان تعامل و همکاری ارزنده ‌بخش دولتی و بخش خصوصی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: همکاری تنگاتنگ انجمن‌های صنفی در سراسر کشور به ویژه در استان سمنان موجب شده است که مشکلات و تنگناهای بخش حمل و نقل جاده‌ی به خوبی یک به یک شناسایی و از پیش رو برداشته شده و یا برنامه‌ریزی لازم برای آنها انجام شود.

‌معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در این سفر خود به بازدید از مراحل تولید اتوبوس در کارخانه و شرکت‌های عقاب افشان در شهر سمنان، یاوران خودرو در گرمسار‌ و کارخانه لوتوس تولید کننده‌ مینی‌بوس میدی‌باس و سواری در شهرستان آدران پرداخت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این بازدید‌ با تأکید بر لزوم توجه به ایمنی و آرامش خاطر مسافران جاده‌ای به ویژه در بخش حمل و نقل عمومی مسافر، گفت:‌ ارتقاء کیفیت فعالیت بخش خصوصی در تولیدات داخلی انواع خودرو شامل اتوبوس‌ مینی بوس و سواری انتظار مردم و دولت بوده و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز حمایت‌های لازم و در حدود اختیارات در زمینه‌های مختلف از تولید کنندگان را جزو برنامه‌های خود می‌داند‌.

‌کشاورزیان به حداقل رساندن و حذف سهم جاده‌ای از سوانح رانندگی را دستور کار جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات کل استانی دانست و افزود : با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده ضریب ایمنی در ناوگان حمل و نقل مسافری در طول یک سال گذشته افزایش مناسبی داشته است ولی باید اقدامات گسترده‌تری را انجام داد تا هموطنان با اطمینان کامل و آرامش خاطر با این مُدل ‌حمل و نقلی سفر کنند.‌

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=66506
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه