رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد:

بازرسی بیش از 2 هزار واحد صنفی و غیر صنفی استان کردستان

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 12 تا 18مرداد ماه امسال در مجموع 2 هزار و 85مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 12 تا 18مرداد ماه امسال در مجموع 2 هزار و 85مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار انجام گرفته است.

محمد دره‌وزمی با بیان کشف 95 مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان ساخت، در این رابطه 83 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

او افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع 856میلیون و 379 هزار و 179ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 116 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 41 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دره‌وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183520
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه