میهن صنعت:

بازگشایی و توقف نمادهای بورسی

میهن صنعت: در معاملات امروز بازار سهام، برخی نمادها متوقف و بازگشایی شدند؛ در این میان یک نماد به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ناظر بازار امروز، برخی نمادهای معاملاتی را متوقف و برخی دیگر را اقدام به بازگشایی کرد.

بازگشایی نماد معاملاتی وبوعلی(سرمایه‌گذاری بوعلی)

بر همین اساس، طبق پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره، ( با محدودیت نوسان قیمت )آماده انجام معامله است.

توقف نماد معاملاتی کادر (فرآورده‌های نسوز آذر)

نماد معاملاتی شرکت فرآورده های نسوز آذر با توجه به ابهام در ارائه اطلاعات، متوقف شد.

اطلاعیه در خصوص حق تقدم های استفاده نشده پردیسح، ثاختح

طبق تأکید ناظر بازار، کارگزارانی که حق تقدم‌های استفاده نشده را خریداری می‌کنند، علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم، مبلغ اسمی هر سهم(1000ریال)را نیز باید از مشتری دریافت کنند.

تسویه مبلغ پذیره نویسی از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی صورت می گیرد. لازم به ذکر است تنها کارگزار معرف (ناظر)حق تقدم استفاده نشده مجاز به فروش است و خریداران، حق فروش حق تقدم استفاده نشده را نخواهند اشت(قابلیت معامله مجدد را ندارد).

همچنین کارگزار خریدار موظف به پرداخت وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده است، بنابراین کارگزاران نسبت به این موضوع دقت کنند.

حراج مجدد نمادهای معاملاتی دسبحا،قپیرا

به گزارش فارس، در معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت‌های گروه دارویی سبحان، قند پیرانشهر با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل با نظر ناظر بازار (بدون محدودیت نوسان قیمت) آماده انجام معامله شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه