مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

بازگشت اتوبوس‌های مستقرشده در مرز عراق به کشور

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بازگشت اتوبوس‌های مستقرشده در مرز عراق به کشور خبر داد و گفت: هزینه بلیت اتوبوس به مردم مسترد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بازگشت اتوبوس‌های مستقرشده در مرز عراق به کشور خبر داد و گفت: هزینه بلیت اتوبوس به مردم مسترد می‌شود.

داریوش باقرجوان با اشاره به اتفاقات روی‌داده در کشور عراق اظهار کرد: با توجه به این اتفاقات،‌ اتوبوس‌هایی که در مرز مستقر شده بودند به داخل کشور بازگشتند.

وی با تأکید بر این‌که “به‌اندازه کافی ناوگان اتوبوس برای جابه‌جایی مردم در اختیار داریم”، افزود: در صورتی که نیاز باشد از استان‌های معین نیز برای جابه‌جایی اتوبوس به مرزها اعزام خواهد شد تا بتوانیم بدون هیچ کاستی این کار را انجام دهیم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: سازمان راهداری تابع تصمیمات ستاد مرکزی اربعین است و هر تصمیمی را که این ستاد اتخاذ کند اجرا خواهیم کرد.

باقرجوان در خصوص بلیت‌های خریداری‌شده اتوبوس نیز یادآور شد: مطابق قانون، تمام هزینه بلیت‌ها به مردم عودت داده خواهد شد./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=251399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه