میهن صنعت گزارش می دهد؛

بازگشت جذاب انگلیسی-آلمانی به ایران/ مینی به صورت رسمی رونمایی شد+ویدئو

شب گذشته شرکت پرشیا خودرو طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه از محصول جدید خود با نام "مینی" در محل نمایشگاه مرکزی این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شب گذشته شرکت پرشیا خودرو طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه از محصول جدید خود با نام "مینی"  در محل نمایشگاه مرکزی این شرکت رونمایی کرد.

برند "مینی" در واقع یکی از زیر مجموعه های برند ب ام و بوده و از سگمنت های پرمیوم کامپکت به شمار می رود.

در این مراسم از 4 مدل مینی رونمایی شد که هر چهار محصول مدل 2018 هستند.

 

مینی 5 درب

این خودرو جدیدترین مدل از محصولات برند مینی است که در کلاس هاچ بک های پرمیوم 5 درب قرار می گیرد. این محصول از سال 2014 به سبد محصولات برند مینی در بازارهای جهانی اضافه شده و باید آن را جدیدترین کلاس مینی در کشور دانست.

مینی 5 درب از یک پیشرانه 1499 سی سی بهره می برد و حداکثر قدرت آن 136 اسب بخاری و حداکثر گشتاورد آن 220 نیوتن متر است. شتاب صفر تا صد مینی 5 درب 8.1 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 207 کیلیومتر در ساعت است.

این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است.

این محصول شامل امکانات رفاهی بسیار خوبی بوده که از جمله آن می توان به کروز کنترل هوشمند، حالت های رانندگی مینی، دوربین، سیستم باز و بسته شدن درب ها بدون سوئیچ، سیستم هوشمند فنربندی اسپرت، سیستم های کمکی راننده، چرخش نور چراغ های جلو هماهنگ با فرمان، سنسور باران، سنسور پارک عقب جلو، سیستم تهویه های هوشمند دوگانه، محل حمل دوچرخه، سیستم مسیر یابی و سقف پانورمای برقی اشاره کرد.

 

مینی 5 درب کوپر S

نسخه کوپر S در کلاس هاچ بک کوچک پریمیوم قرار می گیرد. کوپر S را می توان یک خودرو به معنای واقعی اسپرت دانست که منطبق با سلایق جوان های امروزی است.با وجود اینکه در نگاه نخست این خودرو یادآور مدل های کلاسیک مینی است اما ابعاد بزرگتر، امکاناتی پیشرفته، متریالی با کیفیت و پیشرانه ای قدرتمند و پر بازده فصل جدیدی از مینی را برای سرنشینان خود رقم می زند.

مینی 5 درب کوپر S از یک پیشرانه 1998 سی سی بهره می برد.حداکثر قدرت پیشرانه 192 اسب بخار و حداکثر گشتاورد آن 280 نیوتن متر است.

این محصول نیز مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. شتاب صفر تا صد مینی 5 درب S، 6.8 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 230 کیلومتر در ساعت است.

میزان مصرف سوخت شهری آن 6.9 لیتر، مصرف سوخت خارج شهری 4.5 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن 5.4 لیتر در 100 کیلومتر است.

 

کلاب من

کلاب من را در واقع می توان یک خودرو خانواده از مدل های اسپرت مینی دانست که برای اولین بار در سال 2005 معرفی شد و اکنون نسل جدید آن از سال 2015 به بازار جهانی در حال عرضه است. این محصول عمدتا به عنوان یک خودرو چند منظوره پریمیوم شناخته می شود که کاربرد خانوادگی را در دل ویژگی های جذاب مینی جا داده است.

کلاب من نیز یک خودرو دیفرانسیل جلو بوده و از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره می برد.

حجم پیشرانه این محصول 1998 سی سی بوده و حداکثر قدرت آن 192 اسب بخار و حداکثر گشتاورد آن 280 نیوتن متر است.

برخی از امکانات این محصول شامل ریل های سقف، سقف پانورما، جداکننده محافظه بار، آینه داخلی حساس به نور، سیستم تهویه هوای هوشمند، صندلی راننده دارای حافظه، سنسور پارک عقب و جلو، سیستم های کمکی راننده، سیستم هوشمند فنربندی اسپرت و سیستم کمکی پارک است.

 

کانتری من

نسل جدید این شاسی بلند کوچک پریمیوم که از سال 2017 وارد بازارهای جهانی شد را تحول تاریخی خودروسازی مینی می دانند. کانتری من با پلت فرم چهار چرخ محرک طراحی شده و با کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه معتبر ایمنی بزرگرا های اروپا، یکی از ایمن ترین خودروهای برند مینی به شمار می رود.

کانتری من مجهز به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است که از پیشرانه 1998 سی سی بهره می برد. حداکثر قدرت این محصول 192 اسب بخار و حداکثر گشتاورد آن 280 نیوتن متر است.

کانتری من نیز مانند دیگر مدل های مینی از امکانات رفاهی مانند سیستم مسیریابی مینی، بلوتوث ارتقا یافته با شارژ بی سیم، آینه های بیرونی برقی ضد انعکاس نور، اسپویلر سقف، سقف پانورما، درب صندوق بار برقی، جداکننده محفظه بار، آینه داخلی هوشمند حساس به نور، لاستیک های Run Flat، صندلی های جلو برقی مجهز به گرمکن، سنسور پارک عقب و جلو، فنربندی اسپرت، سیستم تهویه هوای هوشمند و صندلی های ردیف عقب با قابلیت جابه جایی بهره می برد.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت» بر اساس اعلام شرکت پرشیا خودرو قیمت این چهار محصول به ترتیب 275، 400. 445 و 475 میلیون تومان قیمت گذاری شده است که تمامی خودروهای های عرضه شده مدل 2018 خواهند بود.

همچنین طی اعلام این شرکت پیش فروش این محصولات از تاریخ 18 اسفند مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) یا قیمت قطعی و تحویل 30 روز کار آغاز خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مصاحبه ویدئویی با کامران طالبی فرد،  ريس بازاريابی شرکت پرشیا خودرو را مشاهده نمایید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148583
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه