یک عضو کمیسیون عمران خطاب به رئیس جمهور:

بانک‌ها مشکلات کشاورزان را جدی نمی گیرند

یک عضو کمیسیون عمران خطاب به رئیس جمهور گفت: بیش از 160 نماینده نامه‌ای امضا کرده به شما نوشتند که دستور دهید بانک‌های مختلف، بانک مرکزی و به ویژه بانک کشاورزی نسبت به استمهال وام جدی بگیرند. حوادث غیرمترقبه‌ی و خشکسالی‌های اخیر بیش از حد کشاورزان را متضرر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قلی الله قلی زاده نماینده مردم کلیبر در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما در فرمایشات اخیرتان گفتید که ساختار اقتصادی کشور معیوب است. من تعجب می‌کنم چه کسی غیر از دولت و رئیس جمهور باید ساختار اقتصادی کشور را اصلاح کند؟ آیا انتظار دارید کس دیگری ساختار ما را اصلاح کند؟

وی با ابراز تأسف از اینکه همه‌ی سخنان مسئولان نامیدکننده و مایوسانه است گفت: آیا نمی‌شود مثبت صحبت کرد؟ وظیفه‌ی دولت این است که این جو حاکم بر کشور را تغییر دهد. بر مسئولان واجب است که امیدوار کننده صحبت کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وظایف مهم و مشکلات فرهنگیان اظهار کرد: ظاهرا دیواری کوتاه‌تر از فرهنگیان پیدا نکرده‌اید. باید معیشت و رفاه این عزیزان را تامین کنیم تا این عزیزان بتوانند به راحتی به وظایف مهم خود مبادرت بورزند.

وی در پایان در خصوص مشکلات کشاورزان گفت: حوادث غیرمترقبه‌ و خشکسالی‌های اخیر بیش از حد کشاورزان را متضرر کرده است. متاسفانه بانک‌ها هم به این مشکل توجه ندارند. اخیرا  بیش از  160 نماینده نامه‌ای امضا کرده و به شما نوشتند که دستور دهید که بانک‌های مختلف، بانک مرکزی و به ویژه بانک کشاورزی نسبت به استمهال وام جدی بگیرند تا کشاورزان بتوانند حیاتشان را ادامه دهند اما کسی توجه نمی‌کند./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169936
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه