مدیرعامل گروه بهمن:

باید با بخش خصوصی تعامل بیشتری شود/ گروه بهمن در مسیر استانداردهای بین المللی گام برخواهد داشت

مهندس یوسف الهی شکیب در مراسم جشن ۶۷ سالگی‌گروه بهمن گفت: در این چند دهه همه تلاش ها به سمت و سویی بود که کشور به سمت توسعه اقتصادی برود وگروه بهمن سعی کرده در مسیر استانداردهای بین المللی گام بردارد اما متاسفانه بخشی از نهادهای مرتبط با صنعت خودرو، نگاه تقابل با گروه بهمن دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس یوسف الهی شکیب در مراسم جشن ۶۷ سالگی‌گروه بهمن گفت: در این چند دهه همه تلاش ها به سمت و سویی بود که کشور به سمت توسعه اقتصادی برود.

مدیرعامل گروه بهمن گفت: برخی از صنایع مانند صنعت خودرو نقش کلیدی در توسعه اقتصادی کشور دارد.کشورهای مطرح صنعتی، صنعت خودرو پیشرفته ای دارد چرا که این بخش از صنعت باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم خواهد شد.بنابر این صنعت خودرو را پیشران توسعه اقتصادی کشور می دانیم.
 
 
 
وی ادامه داد: انتظارات از صنعت خودرو در ایران بالاتر از استانداردهای موجود در کشور است. صنعت خودرو با نگاه حمایتی پیشرفت نخواهد کرد.
 
مهندس یوسف الهی شکیب گفت: گروه بهمن سعی کرده در مسیر استانداردهای بین المللی گام بردارد اما متاسفانه بخشی از نهادهای مرتبط با صنعت خودرو، نگاه تقابل با گروه بهمن دارند. به عنوان مثال استانداردهایی که از ما تقاضا می شود در شرایط فعلی کشور امکان پذیر نیست. انتظاراتی که تعاملی در آن وجود نداشت و باعث توقف بخشی از تولید و زیان های مالی برای ما شد.
 
 
وی افزود: گروه بهمن در همین شرایط توانسته توسعه پیدا کند و تعدیل نیرویی نیز نداشته است. اگر در استان قزوین نگاه ویژه ای به این کارخانه شود در ادامه مسیر اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190825
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه