میهن صنعت گزارش می دهد:

با بهترین خودروهای تاریخ شرکت مرسدس بنز آشنا شوید / بخش ششم

شرکت آلمانی مرسدس بنز از جایگاه ویژه ای در صنعت خودورسازی برخوردار است و در میادین سخت همواره سرافراز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این کمپانی آلمانی بیش از یک قرن است که به وجود آمده و در حال حاضر توسط دایملر بنز (Daimler-Benz) در استوتگارت (Stuttgart) آلمان  مستقر است.

در دوره های ۱۹۳۰، شهرت مرسدس بنز، بخاطر استفاده آدولف هیتلر از خودرو های این شرکت که شیشه جلوی آن ضد گلوله بود، به اوج خود رسید. آنها در دورۀ نازی های آلمان بسیار مشهور شدند و این شهرت، بخاطر اینکه به شدت از سوی مشتریان آن دوره حمایت میشدند، باقی ماند.

از آن زمان به بعد، اسم مرسدس بنز به عنوان نمادی از کیفیت، مهندسی فوق پیشرفته و استعداد خالص در جهان خودرو سازی شناخته شد.

در این بخش همانند بخش های گذشته به معرفی یکی دیگر از محصولات افسانه ای این برند خوش نام پرداخته شده است.با میهن صنعت همراه شوید.

 

300 SEL 6.3

این محصول کلاسیک و اسپرت مرسدس در رده ی خودروهای خاص این شرکت قرار می گیرد و در واقع براساس خودروهای پر قدرت آمریکایی طراحی شده است.

پس از این که روزنامه نگاران عنوان خسته کننده را به این خودرو مرسدس اختصاص دادند، مهندس اریک واکسنبرگر پیشرانه ی 8 سیلندری 6.3 لبتری  را در زیر کاپوت این خودرو قرار داد و در نتیجه  توانست عنوان سریع ترین سدان را از آن خود کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=147211
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه