«میهن صنعت» گزارش می دهد:

با هیوندای سانتافه کروک آشنا شوید

هیوندای قصد دارد تا نسخه کروک سانتافه 2019 را روانه بازار کند.در این صورت شاهد یک SUV هفت نفره کروک خواهیم بود که برای بسیاری از مشتریان به گزینه ای بسیار خاص تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هیوندای قصد دارد تا نسخه کروک سانتافه 2019 را روانه بازار کند.در این صورت شاهد یک SUV هفت نفره کروک خواهیم بود که برای بسیاری از مشتریان به گزینه ای بسیار خاص تبدیل می شود.

پیش از این نیز در بازار SUV های کروک شاهد مدل هایی نظیر لکسوس LX570 کروک و رنج روور ایووک کروک بوده ایم.با این اقدام، هیوندای نیز به جمع تولید کنندگان SUV های کروک پیوسته است.

این SUV کروک در ظاهر بسیار جذاب است ولی به دلیل اینکه سقف فلزی یا پارچه ای باز شونده برای این خودرو طراحی نشده است، استفاده از آن در باران، برف، روزهای سرد زمستان و روزهای بسیار گرم چندان لذت بخش نخواهد بود.

در این خودرو از پیشرانه 2.2 لیتری 4 سیلند توربو دیزل با گشتاور 440 نیوتون متر استفاده شده است.این پیشرانه در هماهنگی با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نیرو تولیدی را به چرخ ها منتقل می کند.

قیمت تعیین شده برای این خودرو 130 هزار دلار است که این خودرو را به گرانترین هیوندای فروخته شده در استرالیا تبدیل می کند.

مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل استاندارد بسیار بیشتر بوده و حدود 15.8 لیتر در هر صد کیلومتر است.

لازم به ذکر است که پسوند Highlander بعد از نام این خودرو قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=161100
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه