مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد :

بحران به‌وجود آمده در صنعت خودرو ناشی از تصمیمات نادرست مدیریتی است

میهن صنعت : تصمیمات نادرست مدیریتی را عمده ترین بخش مشکلات و بحران های به وجود آمده دانست و گفت : تصمیمات غلط و غیر کارشناسی در این صنعت و همچنین تحریمات مضاعف باعث به وجود آمدن شرایط کنونی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر مجتبی نظری مدیر ارتباطات سایپا در نشست صبح روز پنجشنبه مراسم آزمون جاده خودرو کولیوس پارس خودرو در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که این نشست ها موثر خواهد بود در بهبود وضعیت صنعت خودرو اضافه کرد :صنعت خودرو متاسفانه در شرایط بد و نا مناسبی قرار دارد و همگی در حال تلاش برای برون رفت از این معضل و مشکلات هستیم.

وی تصمیمات نادرست مدیریتی را عمده ترین بخش مشکلات و بحران های به وجود آمده دانست و گفت : تصمیمات غلط و غیر کارشناسی در این صنعت و همچنین تحریمات مضاعف باعث به وجود آمدن شرایط کنونی شده است.

دکتر نظری حرکت های مثبت اینچنینی را برای بحبود وضعیت صنعت خودرو موثر دانست و خواستار تحرک بیشتر مسئولین برای برون رفت از این اوضاع و احوال شد.

وی گفت : نباید بنشینیم و به مشکلات فکر کنیم. آن‌چه مسلم است باید حرکت کنیم، هر چند وضعیت هر روز در حال سخت تر شدن است و هر راهی که برای فرار از تحریم ها پیدا می کنیم جلوی آن را میبندند اما این مشکلات در صنعت خودرو سال ها بوده که متاسفانه تصمیمات نادرست و غیر اصولی باعث بیشتر شدن ضعف موجود در این صنعت شده است.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت مدیر ارتباطات خودروسازی سایپا ابراز رضایت خودرا از تیم صنعتی دولت جدید جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود : الحمدالله مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به خوبی مشکلات را درک می کند و پیگیر تمامی امور صنعتی کشور می باشد که این امر باعث دلگرمی برای صنعت خودرو کشور شده است.

پیگیری ایشان در رابطه با موضوع ال سی جای تشکر دارد که امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : مشکل ال سی و مشکلاتی از این قبیل همان تحریم های داخلی به حساب می آیند که رفع آنها مطمئنا در مقابله با تحریم های جهانی موثر خواهد بود.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%aa%d8%a8%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c2.jpg


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28683
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه