میهن صنعت گزارش می دهد:

بخش آخر/با بهترین خودروهای تاریخ شرکت مرسدس بنز آشنا شوید!

برند مرسدس بنز به عنوان یکی از قدیمی ترین والبته خوش نام ترین برندهای خوروساز جهان شناخته می شود و بیش از یک قرن است که از تاریخ تاسیس این غول خودروساز می گذرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برند مرسدس بنز به عنوان یکی از قدیمی ترین والبته خوش نام ترین برندهای خوروساز جهان شناخته می شود و بیش از یک قرن است که از تاریخ تاسیس این غول خودروساز می گذرد.

شرکت مرسدس بنز محصولات شگفت انگیزی را در کارنامه خود دارد و به همین منظور در این بخش تلاش شده تا به معرفی بهترین تولیدات این شرکت آلمانی پرداخته شود.

در بخش آخر این مطلب خودروی افسانه مرسدس بنز AMG GT معرفی شده که می توان آن را جزء برترین ساخته های تاریخ مرسدس به حساب آورد.

 

AMG GT

این محصول تاثیرگذار و پرطرفدار مرسدس بنز به عنوان جایگزین SLS AMG معرفی شد اما از آن کوچک تر بوده و از کارایی بهتری برخوردار است.

خودروی مرسدس بنز AMG GT از پیشرانه ی 8 سیلندری بنزینی ۴٫۰ لیتر مجهز به دو توربوشارژ با قدرت ۵۲۲ اسب بخار بهره برده و بیشینه سرعت آن به ۳۱۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

در سال 2014، برند آلمانی مرسدس بنز از این محصول سوپر اسپرت خود رونمایی کرد و طولی نکشید که ویزگی های آیرودینامیکی و عملکرد فوق العاده ی آن مورد توجه قرار گرفت و به یکی از محصولات افسانه ای تاریخ این شرکت ژرمن ها شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149185
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه