«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش اول/ نگاهی به خودروهای حاضر در نمایشگاه لس آنجلس

نمایشگاه خودرو لس آنجلس از سال 1994 میلادی تا به امروز میزبان بسیاری از شرکت های خودروسازی بوده و تنها چند روز به آغاز این رویداد خودرویی باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه خودرو لس آنجلس از سال 1994 میلادی تا به امروز میزبان بسیاری از شرکت های خودروسازی بوده و تنها چند روز به آغاز این رویداد خودرویی باقی مانده است.

در ذیل تصاویری از خودروهای حاضر در این نمایشگاه گرداوری شده است:

آئودی

این برند خودروسازی آلمانی قصد دارد از نسخه آئودی ای ترون GT در نمایشگاه LA رونمایی کند و اما برای حضور این محصول ژرمن ها باید تا سال 2021 منتظر ماند.

 ب ام و

شرکت خودروسازی ب ام و با دست پر در نمایشگاه امسال حضور پیدا می کند. و یاید شاهد ظاهر خشن تری از ب ام و سری 3 باشیم که قادر به تولید 369 اسب بخار قدرت است.

 ب ام و M340i xDriveو خودرو مفهومی ویژن Inext نیز آماده ورود به نمایشگاه لس آنجلس می شوند.

هوندا

پاسپورت هوندا در سال 2002 منقضی شد ما در ژانویه بازگشت که به نظر می رسد باید انتظار این شاسی بلند را درنمایشگاه LA داشت.

هیوندای

هیوندای پالیسید در این رویداد بزرگ خودرویی پرده برداری خواهد شد و این شاسی بلند جدید به لحاظ فنی با شاسی بلند فول سایز کیا یعنی تلوراید، اشتراکات زیادی داشته و بر روی پلتفرمی یکسان تولید خواهد شد.

مزدا

این خودروساز ژاپنی قصد دارد نسل چهارم مزدا 3 را در این نمایشگاه معرفی کند. استفاده از پیشرانه‌ی اسکای‌اکتیو X و پلتفرم جدید از قابلیت های جدید این خودرو به شمار می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167091
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه