میهن صنعت :

بخش خدماتی شرکت سایپا دیزل تقویت می شود

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در مراسم سالانه تجليل از نمايندگي هاي شركت خدمات فني رنا از تلاش براي رفع مشکلات نمایندگی ها خبر داد و گفت: طی جلسات برگزار شده با شرکت رنا ، مشکلات این شرکت مطرح شد که تلاش می کنیم این معضلات هر چه زودتر رفع گردد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در مراسم سالانه تجليل از نمايندگي هاي شركت خدمات فني رنا از تلاش براي رفع مشکلات نمایندگی ها خبر داد و گفت: طی جلسات برگزار شده با شرکت رنا ، مشکلات این شرکت مطرح شد که تلاش می کنیم این معضلات هر چه زودتر رفع گردد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس علی اصغر یقینی در ادامه افزود: مشکلات و محدودیت های اقتصادی از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسات بود که در همان ابتدا کمیته های مربوطه در شرکت سایپا دیزل تشكيل شد و سعی شد دستمزد ها تا حدودی افزایش یابد . همچنین یکی از سیاست های اصلی در آینده این خواهد بودکه عاملین فروش در شرکت رنا تبدیل به نمایندگی شوند و نمایندگان فروش نیز به سمت ارائه خدمات حرکت کنند.

وی افزود:یکی از برنامه های شرکت سایپا دیزل تقویت بخش خدماتی است به این معنا که حرکت نمایندگی ها باید به سمت ارائه خدمات باشد. اين سياستي است كه شركتهاي بزرگ و موفق دنيا نيز آن را اجرا مي كنند و ما نيز مايل هستیم سياستهاي تجربه شده موفق را در فضاي كسب وكار خود جاري سازيم.

وی از مکانیزه شدن فروش در شرکت سایپا دیزل خبر داد و گفت: با مکانیزه شدن فروش ، شرایط برای همه نمایندگی ها یکسان شده و در صورت وجود اولویت ، این اولویت با نمایندگان خدماتی خواهد بود.

وی در پایان در خصوص همکاری با شرکت ولوو گفت: سایپا دیزل با شرکت ولوو همکاری خوبی دارد ولی با توجه به شرايط خاصي که بر فضاي كسب وكار حاكم است تلاش داريم آن را بهبود بخشيم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5940
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه