«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش دوم/خودروهایی که باپیشرانه های متنوع تری عرضه شده اند

خودروسازان معمولا برای پشت سر گذاشتن مراحل هومولوگیشن خودروها در هر کشور ممکن است یک خودرو را با چند نوع پیشرانه عرضه کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروسازان معمولا برای پشت سر گذاشتن مراحل هومولوگیشن خودروها در هر کشور ممکن است یک خودرو را با چند نوع پیشرانه عرضه کند.در این صورت معمولا خودروها با توجه به قوانین کشور ها در مورد واردات خودرو با پیشرانه ای مناسب به آن کشور عرضه می شوند.البته این کار ممکن است دلایل دیگری نیز مانند میزان تقاضای پیشرانه های مختلف در نقاط پراکنده جهان داشته باشد.

6.مزدا فامیلیا(مزدا 323 استیشن)

این خودرو که در بین سالهای 1998 تا 2003 تولید شد با 15 تنوع پیشرانه ای به بازار عرضه شد و انواع پیشرانه از حجم 1.3 لیتر تا 2 لیتری توربو و تنفس طبیعی در دسترس مشتریان قرار دارد.

 

7.مرسدس بنز 190

این مدس مرسدس بنز در سالهای 1982 تا 1993 تولید شد.جالب توجه است که بدانید این خودرو با 20 پیشرانه متفاوت در بازار به فروش می رسیده است.پیشرانه این خودرو در انواع مدل های 4 سیلندر و 5 سیلندر با حجم های مختلف و تکنولوژی های متفاوت دیزلی و بنزینی عرضه می شد.

 

8.اوپل امگا آ

اپل امگا که در سال های 1986 تا 1993 میلادی تولید شده است بیشترین تنوع را در حجم پیشرانه به کار برده است به صورتی که پیشرانه این خودرو از 1.8 لیتری تا 4 لیتری قابل سفارش و خریداری بودند و در کل 23 پیشرانه مختلف برای این خودرو ارائه می شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=168359
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه