«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش دوم/ نگاهی به خودروهای حاضر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس

نمایشگاه خودرو لس آنجلس از سال 1994 میلادی تا به امروز میزبان بسیاری از شرکت های خودروسازی بوده و در آستانه بازگشایی درب های این رویداد به روی عموم هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه خودرو لس آنجلس از سال 1994 میلادی تا به امروز میزبان بسیاری از شرکت های خودروسازی بوده و در آستانه بازگشایی درب های این رویداد به روی عموم هستیم.

در ذیل تصاویری از خودروهای حاضر در این نمایشگاه گرداوری شده است:

پورشه

خودروساز آلمانی پورشه از نسل جدید مدل 911 خود در لس آنجلس رونمایی کرد. این نسخه جدید با کد 992 شناخته می شود و در 2 تریم کررا S دیفرانسیل عقب و کررا 4S دو دیفرانسیل به بازار عرضه خواهد شد.

هر دو مدل کررا S و 4S از پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ استفاده می کنند که در مقایسه با نسل پیشین، 23 اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند.

جیپ

تاکنون اخبار و شایعات زیادی پیرامون جیپ گلادیاتور 2020 منتشر شده اما بالاخره  این محصول تازه وارد در لس انجلس به نمایش گذاشته شد.

ظاهری جنگنده و خشن در کنار باطنی لطیف جذابیت های این کانورتیبل را دو چندان کرده است.  گلادیاتور از فریم و سقف جدیدی بهره می‌برد که 31 اینچ آن را نسبت به خودروی رانگلر طولانی‌تر جلوه می‌دهد. 

نسخه پایه جیپ گلادیاتور از یک پیشرانه 3.6 لیتری V6 نوع با توان خروجی 258 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن‌متری بهره می برد.

بایتون

خودروساز چینی بایتون از جمله برندهایی است که تمرکز ویژه ای برای حضور در این رویداد سالیانه داشته و با کراس اووربرقی خود در نمایشگاه حضور پیدا می کند.

شرکت بایتون توسط مدیران اسبق اینفینیتی و ب ام و با هدف تولید خودروهای خودران الکتریکی تاسیس شد.

نیسان

شرکت نیسان در نمایشگاه امسال با پرده برداری از نسخه فیس لیفت ماکسیما حضور پیدا می کنند. ظاهر این خودرو شاهد تغییرات زیادی است که از جمله می توان به رینگ های 19 اینچی ویک اسپویلر بر روی درب صندوق عقب اشاره کرد.

حضور سقف پانامورامیک از دیگر تغییرات نسل جدید ماکسیما خواهد بود. علاوه براین، این محصول تازه وارد به سیستم هایی نظیر ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و هشدار خروج از خط است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167621
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه