«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بخش هفتم/ با دنیای خودرو بیشتر آشنا شوید!

شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگام خرید یک خودروی جدید با اصطلاحات متنوعی مواجه شده و سردرگم شده باشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگام خرید یک خودروی جدید با اصطلاحات متنوعی مواجه شده و سردرگم شده باشید.

در صنعت خودروسازی اصطلاحات و واژگانی تخصصی زیادی وجود دارد که دانستن آن ها به اطلاعات شما افزوده و نیز در هنگام خرید خودرو به شما کمک می کند.

به همین منظور در این بخش تلاش کرده ایم تا به معرفی برخی  از این اصطلاحات بپردازیم و شما کاربران عزیز را با دنیای خودرو و جذابیت های آن آشنا کنیم.

cvirss

سیستم فنر بندی هوشیار و قابل تغییر بسته به شرایط جاده که علاوه بر بالا بردن ضریب امنیت خودرو راحتی بیشتری رادرشرایط گوناگون رانندگی برای راننده به ارمغان می آورد.

ستون A

ستون واقع در جلوی بدنه اتومبیل که سقف روی این ستون است و داخل آن عناصر ایمنی غیر فعال تعبیه شده اند.

Air Filter (فیلتر هوا)

فیلتر هوا با عبور هوای ورودی به موتور از داخل این فیلتر که معمولا از جنس کاغذ مخصوصی ساخته شده جلوی ورود ذرات و گرد و خاک به موتور گرفته می شود تا تحت اثر این ذرات در موتور ساییدگی ایجاد نشود و همچنین حرارت هوای ورودی تنظیم می شود و صدای مکش هوا نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

پاک کننده دیسک ترمز

در هنگام بارش شدید باران روی دیسک را یک لایه نازک آب می گیرد, این سیستم با ایجاد تماس بسیار خفیف لنت ترمز با دیسک با فواصل زمانی مشخص سطح دیسک را تمیز می کند.بدین ترتیب هنگام ترمز کردن تاخیری در عکس العمل ترمز ایجاد نمی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=152992
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه