میهن صنعت:

بدترین اَبَرخودروهای تاریخ+تصاویر

میهن صنعت: اصلا خیال کنید آن قدر حساب بانکی تان پر است که «آقای اسکناس» صدایتان می کنند... افراد اینچنینی موضوع بحث شان در محافل دوستانه چیست؟! قاعدتا اگر صحبت از خودروهای بنجل بازار کنند، آن خودروهای بنجل باز هم جزو ابرخودروهاست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از پرشین خودرو می گویند دارندگی و برازندگی… یکی از راه های اثبات این برازندگی هم طبعا خریدن و راندن خودروهای لوکس است و چه لوکسی بهتر از اَبَرخودروها؟ اسمش که به گوش می رسد ناخودآگاه خودرویی خوش نقش و نما را تداعی می کند که جلوس پشت رلشان به اندازه رخشان دل می رباید. با این حال اَبَرهایی به بازار عرضه شده که مثل ابری از دوده می مانند. در حقیقت گاهی شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو در طراحی دچار خطایی می شوند که موجب می شود نام ا برخودرویی که ساخته اند در فهرست بدترین ها ثبت شود. متاسفانه خریدارانی که به قصد تجربه سواری به این خودروها مبالغ قابل توجهی پرداخت می کنند، ناخواسته با تجربه های تلخی روبرو می شوند که رویاهایشان را به باد می دهد. در این مطلب شما را با ده ابرخودرو آشنا می کنیم که سازندگانش به اندازه خریدارانش از وجودشان احساس پشیمانی می کنند.

آئودی اسپورت کوآترو (Audi Sport Quattro)

سال های تولید: 1983 تا 1984

در تاریخ آئودی کمتر ابرخودرویی را می توان یافت. شاید دلیلش همین اسپورت کواترو باشد! این خودرو مزیت های قابل توجهی دارد که یکی از آنها موتور قدرتمند پنج سیلندر آن است، اما آیا واقعا این خودرو که فقط 224 دستگاه از آن تولید شده، ارزش خرج کردن پول بی زبان را دارد؟ این خودرو زمانی پا به عرصه ظهور گذاشت که موجی از خودروهای رالی گروه B تمام چرخ به بازار سرازیر شده و داشتند کواترو اصلی را که طراحی اش تنه به تنه Plane-Jane Audi 4000 می زد، سلاخی می کردند.

آئودی برای حفظ بازار، 32 سانت از فاصله دو محور جلو و عقب خودرو زد که همین به فرمان پذیری ضعیف این خودروی پرسر و صدا منجر شد و حتی اضافه کردن براکشی باارزشی هنگفت به جلوی خودرو هم نتوانست ضامن حفظ این خودروی نه چندان خوش منظر در بازار رقابت شود.

کواله مانگوستا (Qvale Mangusta)

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=64645
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه