میهن صنعت:

بدهی 16 میلیارد تومانی تیم های والیبال به فدراسیون

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باشگاه‌ها حدود ۱۶ میلیارد تومان به فدراسیون بدهی دارند و به همین دلیل باید پاسخگو سازمان بازرسی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال از دقایقی پیش به صورت آنلاین به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

محمدرضا داورزنی پس از ارائه گزارش خزانه دار فدراسیون والیبال در واکنش به بدهی باشگاه‌ها گفت: سعی فدراسیون والیبال تعامل با باشگاه و استان ها بوده است  تا در لیگ برتر از استان های مختلف نماینده داشته باشیم.

گزارشی که سازمان بازررسی در سه سال گذشته بر روی آن کار کرده است، بدهی باشگاه را به عنوان تخلف رئیس فدراسیون محسوب می کند. اگر اصرار داریم باشگاه‌ها بدهی را پرداخت کنند یکی از الزاماتی است که سازمان بازرسی این اصرار را دارد تا فدراسیون هرچه سریع تر بدهی ها را از باشگاه ها اخذ کند.

وی ادامه داد:  این یکی از موارد تخلف فدراسیون است که چرا بدهی ها را وصول نمی کند. از باشگاه ها خواهش می کنم سریع تر بدهی های خود را پرداخت کنند. همچنین روسای هیات ها در این مورد نیز کمک کنند. حتی به یکی از باشگاه ها برای حضور در جام باشگاه ها کمک کردیم و حالا باید به دادگاه پاسخ دهیم چرا به این باشگاه ۹۰ میلیون کمک کرده ایم.

به همین دلیل از نماینده باشگاه و هیات ها می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند. برای مثال نماینده های مشهد نزدیک به یک میلیارد به فدراسیون بدهی دارند  این فقط بدهی یک استان است. باشگاه ها در این مورد کمک کنند. ۱۵-۱۶ میلیارد باشگاه ها به فدراسیون بدهی دارند. بانک سرمایه نیز که منحل شده است حدود ۵۰۰ میلیون بدهی دارد که از طریق مراجع قضایی در حال پیگیر هستیم./مهر

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198842
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه