میهن صنعت :

برخورد سريالي خودروها، 11 تن را راهي بيمارستان كرد

مدير روابط عمومي اورژانس تهران ضمن تشريح تصادف سريالي شب گذشته اتوبان آزادگان از مجروحيت 11 تن خبر داد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از ایسنا حسن عباسي در تشريح حادثه شب گذشته اتوبان آزادگان گفت: در ساعت 23:50 تكنيسين‌هاي اورژانس از طريق دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي 115 در جريان وقوع تصادفي سريالي در شمال به جنوب اتوبان آزادگان مابين همت و حكيم قرار گرفتند.

وي با بيان اينكه تكنيسين‌هاي اورژانس با حضور در صحنه حادثه دريافتند كه هشت دستگاه خودروي سواري و يك موتورسيكلت با يكديگر برخورد كرده‌اند، گفت: بر اساس اظهارات مجروحان مشخص شد كه يك دستگاه خودروي سواري 206 به علت خرابي در وسط اتوبان توقف داشته است كه اين مسئله موجب بروز ترافيك نيمه‌سنگين در اتوبان آزادگان شده بود كه دو دستگاه كاميون با خودروهاي متوقف شده در پشت سواري 206 برخورد مي‌كنند.

مدير روابط عمومي اورژانس تهران با بيان اينكه در اين حادثه 11 تن مجروح شده‌اند گفت: از ميان مجروحان هفت آقا، سه خانم و يك كودك وجود داشت كه اين مصدومان به بيمارستان‌هاي فياض‌بخش و ميلاد منتقل شدند.

وي با بيان اينكه در اين حادثه دو دستگاه كاميون، دو دستگاه خودروي سواري 206، دو دستگاه خودروي سواري سمند، يك دستگاه سواري پرايد، يك دستگاه سانتافه و يك موتورسيكلت با يكديگر برخورد كردند گفت: پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام كه با انجام اقدامات اوليه پزشكي مصدومان را به بيمارستان منتقل كردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3424
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه