مدیرعامل سایپا در پاسخ به خبرنگار میهن صنعت عنوان کرد؛

برلیانس کراس با موتور ۱۶۰۰ توربو نیز عرضه خواهد شد

موتور جدید برای برلیانس کراس نیز در نظر گرفته شده است. در مراحل بعدی تولید این محصول با موتور ۱۶۰۰ توربو به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر مهدی جمالی با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا، در جمع خبرنگاران عنوان داشت : استقبال خوبی از برلیانس کراس شده و ما امیدواریم این محصول رضایت هرچه بیشتر مشتریان را فراهم آورد.

مدیرعامل سایپا افزود : قیمت نهایی برلیانس کراس ۵۷ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام کردیم که امیدواریم رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

دکتر جمالی در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت در خصوص موتور جدید برلیانس کراس بیان داشت : موتور جدید برای برلیانس کراس نیز در نظر گرفته شده است. در مراحل بعدی تولید این محصول با موتور ۱۶۰۰ توربو به بازار عرضه خواهد شد.

وی در خصوص قیمت نهایی کوییک اعلام کرد: مطالعات نهایی در خصوص قیمت کوییک نیز انجام شده و انشاالله از اوایل شهریور پیش فروش این محصول با قیمتی مناسب که خریداران نیز از قیمت نهایی آن راضی باشند، انجام خواهد شد.

دکتر جمالی در خصوص خارج کردن خودرو پراید از خط تولید سایپا عنوان داشت : همانطور که در گذشته نیز اعلام کردیم، پراید خودرویی است که بخشی از اقشار کم درآمد جامعه به واسطه این خودرو امرا معاش می کنند. با این حال سایپا قصد دارد قبل از استانداردهای ۸۱ گانه که از ۱۳۹۷/۱۰/۱ اجرایی خواهد شد، این محصول را از خط تولید خود خارج کند.

جمالی ادامه داد: قطعا خریداران محصولات سایپا نگران جایگزین این محصول خواهند بود. در این خصوص بررسی های لازم انجام شده و خریداران یقین بدانند جایگزین پراید، محصولات جدید طراحی شده در این گروه خودروسازی است که پاسخگوی این قشر از جامعه نیز خواهد بود.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر آینده همکاری سایپا و رنو بیان داشت : در حال حاضر با توجه به قرارداد خودرو ال ۹۰ این همکاری پا برجاست اما در مورد ادامه همکاری می‌بایست قرارداد جدید از سمت رنو مطرح شود که پس از بررسی در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=129253
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه