با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

برپایی پاویون ویژه تکنولوژی های نوین کشاورزی در نمایشگاه شیراز

کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز باقی مانده و حال خبر می رسد که این نمایشگاه شاهد برگزاری پاویون ویژه تکنولوژی های نوین حوزه کشاورزی با حضور پارک علم و فناوری استان فارس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز باقی مانده و حال خبر می رسد که این نمایشگاه شاهد برگزاری پاویون ویژه تکنولوژی های نوین حوزه کشاورزی با حضور پارک علم و فناوری استان فارس خواهد بود.

نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی برای حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه کشاورزی خواهد بود و آنطور که مشخص است شرکت های دانش بنیان کشاورزی استقبال خوبی از این نمایشگاه کرده اند. حضور این شرکت ها به منزله نمایش دست آوردهای علمی نوین در حوزه صنعت کشاورزی کشور است که می بایست توجه ویژه تری به این بخش شود.

 

بیشتر بخوانید:

حمایت پنج تشکل اصلی حوزه کشاورزی کشور از برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

 

بر همین اساس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پارک علم و فناوری استان فارس که حضور پر رنگی در این نمایشگاه خواهد داشت، پاویون ویژه تکنولوژی های نوین حوزه کشاورزی با هدف ارائه دست آوردهای جدید علمی در این صنعت استراتژیک کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، صنعت کشاورزی در دنیا به یک صنعت بزرگ و با ترنورمالی بسیار بالا تبدیل شده است که پایه و اساس آن دیگر هیچ شباهتی به سال های دور ندارد. این صنعت اساسا مبتنی بر علم و فناوری شده و از همین رو شرکت های بسیار معتبری در سراسر جهان در حال توسعه علمی این صنعت پیشران هستند.

فعالیت شرکت های دانش بنیان در عرصه کشاورزی باعث می شود تا صنعت کشاورزی ایران پا به پای صنعت کشاورزی دنیا گام بردارد. البته که این مهم نیازمند حمایت بخش های دولتی، به ویژه وزارت جهاد و کشاورزی و همچنین دیگر نهادهای مربوطه است.

حضور شرکت های دانش بنیان در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی برای کشاورزان کشور است تا از آخرین دست آوردهای علمی حوزه کشاورزی در عرصه  ادوات تولید باخبر شده و به این واسطه فضای کشاورزی کشور از اتمسفر سنتی آن خارج و وارد دنیای مدرن صنعت کشاورزی شود.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210039
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه